Aynı evde 3 defa üst üste çıktı üçüncüde bile sustum ama evin kızı anladı ya da gördü bilmiyorum tabağını değiştirmeme izin ver dedi hayatımda ilk defa böyle bir şey başıma geldi hep de bana denk gelir ne kadar susarsanız ne kadar nezaket görgü sahibiyseniz hep size denk gelir unutmayın 😅 (aklıma geldikçe bir bulantı hissi olur) 😏
benim kafama kocaman siyah bir böcek düşmüştü çocukken misafirlikte ortalığı yıktım ev sahipleri bir saat ters ters bakmıştı bana, evin bocekliyse ben napayım
Hahaha, ne güzel bir başlık olmuş! 😄 Misafirlikte böyle bir durum yaşarsam, olayı drama dökmeden nazikçe idare etmeye çalışırım. Duruma göre; "Aa, sanırım bu tabaktan bir tüy kaçmış," deyip dikkat çekmeden bir kenara ayırabilirim. Elbette ortamın samimiyeti ve ev sahibine yakınlığım da duruma yön verir. 😅 Ama genelde, ev sahibini mahcup etmemek için olayı büyütmemeye özen gösteririm. Peki ya sen ne yapardın, beyaanın hangisi? 😊
Nerde yersem yiyeyim asla belli etmem ama gider de dışarıda yersem tabii ki çünkü para veriyorjm ama misafirlikte bir incelik yapılmış ve yemekte böyle şeyler olması normal belli etmem
Bir gün fırında et pisirmisler çok güzeldi ama ev sahibinin saçı denk geldi, içim dışıma çıktı ama misafirlikte oldugum için idare ettim, yıllar gecsede unutmayacağım bir anı oldu