Yemeğe devam ederim, çünkü olabiliyor yani uçuyor, üzerinden düşüveriyor. Bir şeyden kıl cıktı diye hemen o insan iyyy piss falan demem yani. Kenara koyarım devam ederim, ya da samimi olduğum biriyle ben yeni bir tabak alayım derim.
Yemekten kıl çıkması beni pek iğrendirmiyor daha önce çok başıma geldi kılı gizlice alırım karşı taraf utanmasın idye devam ederim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kıldan tüyden ölmem :D kılı tüyü ayırır devam ederim.. Tabi ev olduğu için, bir hane olduğu için. Eğer dışarıda gelirse kimin kılı belli değil onu yemem.
hani show haber gibi yemekten kıl çıkktı ooo nekadar ayıpp olay yerine giden çok sayıda ambulasns çıkan kılı karantina altina aldi tutuklanan ev sahibi pisklojik sorunları çıktı :D :D
Yaygara çıkarmam ama yüz ifademden anlar bir terslik olduğunu asla da yemem jdjc bırakırım o şeyi artık her neyse ve tabaklar toplanırken mutlaka bakacağı için anlar kendisi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Ya hiç unutmam
Bir eve misafirliğe gittik Pilav yapmışlardı. Her kaşığı vurduğumda yemekten Kınalı saç çıkıyordu
O eve gittiğime pişman oldum. Hepsinden tiksiniyorum Ne Ahlaksız adi insanlar var
En İyi Cevaplar