Kış dondurması mı yoksa yaz dondurması mı lezzetli oluyor?

Yaz dondurması daha lezzetli. Erimesi, krema gibi gözükmesi muhteşem.🍨😄

İştahım açıldı. 😃
İştahım açıldı. 😃

Kış dondurması mı yoksa yaz dondurması mı lezzetli oluyor?

#yemeiçme

#dondurmaşöleni

Güncellemeler
7 ay
🍦🍦
Kış dondurması mı yoksa yaz dondurması mı lezzetli oluyor?
Cevapla