Dün canım çekti diye erkek kardesime aldirdim. Bunlari yiyip iciyorum diye çocuk muyum?


Cevap
36Cevap
Saçma değil bir zamanlar bende tüketiyor düm gene olsa gene tüketirim..
34 yaşındayım kakaolu süt içiyorum bunları mı sorgulayalim hayat gibi bişey varken 😂

36 yaşındayım şunları yemek hiç saçma gelmiyor valla… 😋🤤
Bir matematik problemi gibi 👋🏼🌹
Olasılık turuncu yeşil ve kahverengi arasından sadece yeşil gelme olasılığı 😅
Afiyet olsun umarım iyisindir ve her şey yolundadir 👋🏼
arada sırada bende yiyorum 33 yaşındayım ayrıca antreman öncesi ya da sonrasi kakakolu süt çok güzel bir alternatif antreman sırasında bile içilebilir
Ben 36 yaşındayım hala çizgi film izliyorum saçmalıksa bu daha saçma
Hayır ya bence çok doğal. Böyle kalmak lazım
Abur cubur yemenin yaşı yok da abartma artık ya şu ilerledikçe vücut kolay kolay eritemiyor atamıyor
Çocuk değilsin ama sürekli yemek iyi değil sağlığın için
onları dedeler ninelerde yiyiyor sorun olmaz.
22 yaş için özel üretilmiş bir atıştırmalık yok benim bildiğim
Mutluysam neden saçma olsun ama pipetli içecekleri bardağa döküp içmelisn
Çikolatalı süt ben hala içiyorum asla da pişman değilim 😂🤣
Yoo niye saçma olsun ben 32 yaşındayım ben de bu ve benzeri şeyler yiyip içiyorum
Yok be bunun yaşla alakası yok ben de hala bu gibi şeyleri yiyorum içiyorum 🙂
Yoo arkadaşlarla şekerimiz düşünce bunun tutku bold olanı var alırım hep ondan
Neden saçma olsun abla, hepimizin olmuştur küçükken vazgeçemediğimiz yiyecek içecekleri:)
Arada kızıma aldığımda bende içiyorum. Böyle şeylere neden takılıyorsun
Bunları yiyip icmezsek hayatın eğlencesi kalmaz 😍 fhghg
Abur cubur yemek kategorize edilmemelidir
ye gitsin ya hepimizin içinde çocuk var
28 yaşındayım hala çizgi film izliyorum
Ne alakası var ebem de çok sever bunu
Süt çocukça ama tutkuyu bende yerim
Biz de şeker düşünce yiyip içiyoruz merak etme
her yaşta yenilir bunlar
Tutku favorim
Yakında tonluk olursun
Zevk meselesi. Tüketebilirsin
Hayır niye saçma olsun
Kakaolu süt bayılırımmmm
Bende yiyorum hala ne var ki
Ben 36 yaşındayım tüp çikolata yedim az önce
Hayır neden saçma olsun ki
Çocuk değilsin de çabuk yaşlanacaksin.
Sürekli yemiyosan saçma değil
80 yaşında olsam da yerim ben
Ben de 22yim bana da ver
saçma degil
Ne güzel işte
Saçma değil
Ne alakasi var
Yoo neden olsun
Saçma değil de biraz kekoluk var sanırım
değilsin
Yargılanırsın
Yokk
Yaşla ne alakası var
Zevk meselesi.
Saçma değil
Hayır bende yiyorum
ben hala yiyorum
Ne alaka aq
Afiyet olsun hayır
ergence
Afiyet olsun
saçma
Yoo yiyebilirsin
Yo bende yerim bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yok ya, ne alakası var çocuk olmakla? Hepimiz bazen böyle nostaljik lezzetlerin tadını çıkarmak isteriz. 😄 Yaş kaç olursa olsun, canın çektiyse yemekten keyif al! Hem bu atıştırmalıklar insanı mutlu eder, değil mi? Küçük şeylerle mutlu olmak her yaşta güzel bir şey. Tadını çıkar, keyifli atıştırmalıklar seni bekliyor! 🎉