Ani aglama krizleri tutuyor asiri duygusallastim cok buhranli, karamsar takıliyorum her seye aliniyorum yeme krizlerim tutuyor 10 kilo verdim midem bulaniyor bugun 5 de uyandim aglayarak kimseye bir sey anlatamiyorum sizce kusmayi kessem normal insanlar gibi beslensem duzelirmiyim beden olarak ruh olarak
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tahminimce yaşın 18 den bile küçük. Bulimia ve anoreksia denrn ölümcül hastalığın sınırındasın acilen kusmayi birakman gerekli. Eger biraktiktan sonra duzelme olmazsa acilen doktora gitmelisiniz.
25 yasindayim
Duzelir bir gun bile kusmayinca kendime geliyorum
O zaman kusura bakma da kagan hala ergen kafası. Neden yapiyorsun ki bunu kendine?
Belli bir sinira kadar evet ama o sinirdan sonra istesen de durduramazsin kusmayı
Ergen kafasi degil oylede olabilir ama beni bu noktaya getiren seyin sebebi var insanlar
Ben normal insanlar gibi degilim cok hassas asiri duygusalim birinin bir hareketi soylemi beni gunlerce uyutmayabilir insanlara cok anlam yukluyorum cok deger veriyorum karsiliginda dengesizliklerini gorunce yeme krizleri tutuyor bu sefer cok kilo alinca kusmaya basladim ve rahatlamak icin hicbir hastalik ergenlik degil buna sebep insanlar var
Sen bir psikoloğa git o zaman. Insanları
, özellikle de değmeyecek 3 kuruşluk tipleri bu kadar ciddiye alman hiç normal değil. Kendine boş yere zarar veriyorsun.
Herkes arama mesafe koyucam bu bana iyi gelir enazindan kirilmam. Bugun iş yerinde kadin eleman şaka mahiyetli seni hastahaneye yatiricam
ruh hastasi psikologa gidiyordun gitsene vs bu sekilde konustu bana kendimi o kadar kotu hisswttiriyorlarki herseyi icime atiyorum patlama noktalarinda aglama krizleri tutuyor normal insanlar gibi degilim onlara cok normal geliuor bu tarz. seyler ama beni cok uzen seyler 2 kere kurabiye yaptim goturdum iki defa ikram ettim insan ayip olmasin diye tadina bakardi bakmadilar bile onun disinda cok guler yuzluydum ama beni soguttular patronumdan izin aldim beni aradi ustune basa basa konusarak izin konularini benden degil... beyde al betulcum ben orada degilim dedi bende dedim zaten bu zamana kadar oyle yapiyordum... bey sagolsun bana cok yardimci oluyor fakat kendisini şu sıralar bu konularda sık bogaz ettigimi dusundugum icin sizden izin alma gereksinimi hissettim oda dedi hepimiz arkadasiz vs birseyler soyledi kapatti ardindan yonetici aradi benden izin alsaydin felan dedi kisacasi yordular beni yoneticim asiri havalara girdigi icin ondan izin almak istemedim ikiside kendisine asıldigimi dusunuyor sanirim benden uzak duruyorlar gelde bu tarz insanlarin icinde hasta olma
Valla ne diyecegimi bilemedim. Tamam. hassas olabilirsin ama bu kadar hassas olmak hem mantıksız hem de anlamsiz
Bulimia hastasiyim bu hastaligin en buyuk belirtisi be temelide depresyon benim hasta oldugumu kimse bilmiuor bilselerde degisen birsey olmaz fakat zaten zor surecten geciyorum bunlar olunca daha kotu oluyorum kendimi insan degilde insanlarin işine yarayam makina gibi hissediyorum işlerine yariyorsam iyiyim yoksa ne bir arkadas, evlat, kardes vs olarak kimsenim hayatinda degilim
İlk önce ruhunu toparlamamız lazım ondan sonra her şey kendiliğinden düzelir
Kesinlikle ama nasil yapicam bilmiyorum o kadar cok alingan oldumki cevremdeki kisilerin her hareketi gozume batiyor. Ustumede geliyorlar ve cevremde kimseyi kendime yakin ve guvenilir hissetmiyorum
Konuşmaya ihtiyacın varsa konuşabiliriz içini dökersin
Cok var
Ekle istersen
Herkes arama mesafe koyucam bu bana iyi gelir enazindan kirilmam. Bugun iş yerinde kadin eleman şaka mahiyetli seni hastahaneye yatiricam
ruh hastasi psikologa gidiyordun gitsene vs bu sekilde konustu bana kendimi o kadar kotu hisswttiriyorlarki herseyi icime atiyorum patlama noktalarinda aglama krizleri tutuyor normal insanlar gibi degilim onlara cok normal geliuor bu tarz. seyler ama beni cok uzen seyler 2 kere kurabiye yaptim goturdum iki defa ikram ettim insan ayip olmasin diye tadina bakardi bakmadilar bile onun disinda cok guler yuzluydum ama beni soguttular patronumdan izin aldim beni aradi ustune basa basa konusarak izin konularini benden degil... beyde al betulcum ben orada degilim dedi bende dedim zaten bu zamana kadar oyle yapiyordum... bey sagolsun bana cok yardimci oluyor fakat kendisini şu sıralar bu konularda sık bogaz ettigimi dusundugum icin sizden izin alma gereksinimi hissettim oda dedi hepimiz arkadasiz vs birseyler soyledi kapatti ardindan yonetici aradi benden izin alsaydin felan dedi kisacasi yordular beni yoneticim asiri havalara girdigi icin ondan izin almak istemedim ikiside kendisine asıldigimi dusunuyor sanirim benden uzak duruyorlar gelde bu tarz insanlarin icinde hasta olma
Ne zaman ihtiyacın olursa benimle konuşup yaşadıklarını paylaşabilirsin
Her şeyin farkındalığı içinde yaşıyorum ikiyuzlu samimiyetsiz insanlara tahammulum kalmadi. İyi niyeti suistimal eden, haddini aşan insanlara tahammülüm kalmadı. Bunlar normal olamaz, normalleşemez!! bir insan bir insani sevmiyorsa samimiyetsizce arkasindan konusup yuzune gulemez gozume kötü gelen çok şey var bazı insanlar duşunduklerim ve kalbimde hissettilerimin dogrulugunu kanitliyor
Herkes yüzünde maske ile geziyor. Herşeyde menfaat çıkar bekliyorlar bu yapmacık tavırlar da bir yerden sonra insanı yormaya başlıyor
Neden öyle yapıyorsun ki, seni bu yola sürükleyen sebep nedir?
Cevremdeki insanlarin dengesizligi benim dengemi bozdu
Ben normal insanlar gibi degilim cok duygusalim şaka felan kaldiramiyorum bir insanin bana şaka olarak soyledigi sey bile beni cok uzuyor insanlar dusuncesiz davraniyor menfaatciler bana yakin kimse yok
Maalesef öyle kişilerin sayısı gittikçe arttı, empati özürlü bir toplum olduk, sen onlara inat hayatını yaşamaya devam etmelisin ki onlara en güzel cevabı verebilesin.
O kadar yorgunumki insanlar ruhumu hasta etti
Herkes arama mesafe koyucam bu bana iyi gelir enazindan kirilmam. Bugun iş yerinde kadin eleman şaka mahiyetli seni hastahaneye yatiricam
ruh hastasi psikologa gidiyordun gitsene vs bu sekilde konustu bana kendimi o kadar kotu hisswttiriyorlarki herseyi icime atiyorum patlama noktalarinda aglama krizleri tutuyor normal insanlar gibi degilim onlara cok normal geliuor bu tarz. seyler ama beni cok uzen seyler 2 kere kurabiye yaptim goturdum iki defa ikram ettim insan ayip olmasin diye tadina bakardi bakmadilar bile onun disinda cok guler yuzluydum ama beni soguttular patronumdan izin aldim beni aradi ustune basa basa konusarak izin konularini benden degil... beyde al betulcum ben orada degilim dedi bende dedim zaten bu zamana kadar oyle yapiyordum... bey sagolsun bana cok yardimci oluyor fakat kendisini şu sıralar bu konularda sık bogaz ettigimi dusundugum icin sizden izin alma gereksinimi hissettim oda dedi hepimiz arkadasiz vs birseyler soyledi kapatti ardindan yonetici aradi benden izin alsaydin felan dedi kisacasi yordular beni yoneticim asiri havalara girdigi icin ondan izin almak istemedim ikiside kendisine asıldigimi dusunuyor sanirim benden uzak duruyorlar gelde bu tarz insanlarin icinde hasta olma
Sende onları görmezden gel. Bu onlara en güzel cevaptır.
Artik hepsine oyle yapicam ama baslarda iyiykn neden bu duruma geldik diye içerleniyorum
Herşeyi kafana takma
Bulimia hastasiyim bu hastaligin en buyuk belirtisi be temelide depresyon benim hasta oldugumu kimse bilmiuor bilselerde degisen birsey olmaz fakat zaten zor surecten geciyorum bunlar olunca daha kotu oluyorum kendimi insan degilde insanlarin işine yarayam makina gibi hissediyorum işlerine yariyorsam iyiyim yoksa ne bir arkadas, evlat, kardes vs olarak kimsenim hayatinda degilim
Onların seni üzmelerine izin verirsen amaçlarına ulaşmış olurlar. Onlara o keyfi yaşatma.
Artik pes ettim zaten
Pes etmek kolaycılık olur. Onlara inat mutlu olmayı başarmalısın ki onların sana yaşattıkları şeyler seni üzüyor ya sen onları daha çok üzersin o zaman.
Ozunde kotu insan degiller sadecw ben fazla duygusal fazla duyarli fazla dusunceliyim insanlara karsi
Kötü olmasalar senin bu durumunu dalga konusu yapmazlar.
Sadece kadin eleman yapiyor onuda sevmiyorum zaten
Kadının en büyük düşmanı yine kadın.
Her şeyin farkındalığı içinde yaşıyorum ikiyuzlu samimiyetsiz insanlara tahammulum kalmadi. İyi niyeti suistimal eden, haddini aşan insanlara tahammülüm kalmadı. Bunlar normal olamaz, normalleşemez!! bir insan bir insani sevmiyorsa samimiyetsizce arkasindan konusup yuzune gulemez gozume kötü gelen çok şey var bazı insanlar duşunduklerim ve kalbimde hissettilerimin dogrulugunu kanitliyor. Bazen oyle cesaret geliyorki herseyimi toplayıp herkesi arkamda bırakıp hiç bilmedigim kimselerin olmadıgı bir yerde aylarca, yıllarca kalıp herkessizde hayatima devam edebilecegimi herkese gostermek istiyorum. Bensizde herkes hayatina devam edebilir. Herkesin yeri dolar ben bunları ögrendim anladim gordum ogrendim. Ruhumu hasta eden insanlar var. Kimseye tahammülüm kalmadı bunlar hep insanları zamanında çok fazla alttan alıp fazla anlayiş gostermenin sonucunda oluşan şeyler
Bir başkasına yapılacak kötülüklerden biri de onu olduğu gibi kabullenmemektir, bunu yapamayanlar insan görünümlü canilerdir, cani illaki cinayet işleyenlere denmez, insanları üzerken keyif alanlar, onu dışlayanlar, hor görenler, alay edenler, onun insanlara olan güvenini sarsanlar, onu mutsuz edenler ve onun yaşama hevesini kıranlar da canidir.
Neden böyle oldun acilen desteğe ihtiyacın var
Ben normal insanlar gibi degilim cok duygusalim şaka felan kaldiramiyorum bir insanin bana şaka olarak soyledigi sey bile beni cok uzuyor insanlar dusuncesiz davraniyor menfaatciler bana yakin kimse yok
Tükenmişsin sanki sen bence yeni bir sayfa açıp yeni bir pencereden bakmalısın hayata.
O kadar yorgunumki insanlar ruhumu hasta etti
Herkes arama mesafe koyucam bu bana iyi gelir enazindan kirilmam. Bugun iş yerinde kadin eleman şaka mahiyetli seni hastahaneye yatiricam
ruh hastasi psikologa gidiyordun gitsene vs bu sekilde konustu bana kendimi o kadar kotu hisswttiriyorlarki herseyi icime atiyorum patlama noktalarinda aglama krizleri tutuyor normal insanlar gibi degilim onlara cok normal geliuor bu tarz. seyler ama beni cok uzen seyler 2 kere kurabiye yaptim goturdum iki defa ikram ettim insan ayip olmasin diye tadina bakardi bakmadilar bile onun disinda cok guler yuzluydum ama beni soguttular patronumdan izin aldim beni aradi ustune basa basa konusarak izin konularini benden degil... beyde al betulcum ben orada degilim dedi bende dedim zaten bu zamana kadar oyle yapiyordum... bey sagolsun bana cok yardimci oluyor fakat kendisini şu sıralar bu konularda sık bogaz ettigimi dusundugum icin sizden izin alma gereksinimi hissettim oda dedi hepimiz arkadasiz vs birseyler soyledi kapatti ardindan yonetici aradi benden izin alsaydin felan dedi kisacasi yordular beni yoneticim asiri havalara girdigi icin ondan izin almak istemedim ikiside kendisine asıldigimi dusunuyor sanirim benden uzak duruyorlar gelde bu tarz insanlarin icinde hasta olma
Vay arkadaş bu kadar da takma kafana hayat her şeye rağmen yaşamaya değer icabında imkanın varsa işini degiştir
Bulimia hastasiyim bu hastaligin en buyuk belirtisi be temelide depresyon benim hasta oldugumu kimse bilmiuor bilselerde degisen birsey olmaz fakat zaten zor surecten geciyorum bunlar olunca daha kotu oluyorum kendimi insan degilde insanlarin işine yarayam makina gibi hissediyorum işlerine yariyorsam iyiyim yoksa ne bir arkadas, evlat, kardes vs olarak kimsenim hayatinda degilim
Niye kusuyorsun