Arkadaşlarrr pastam nasıl olmuş yorumlamak ister misiniz?

Çok güzel olmuş dimiiiiii ben yaptım içine sevgimi kattım 🫠 parmağımı da dokundursaaam yeterdi bence ama müthiş bir emek çok özel bir tarif kendisi dünyada sadece iki kişide var 😄
Bunlar aslında daha çok beklemeliydi kıvam için ama vaktim dardı ♥️
Bunlar aslında daha çok beklemeliydi kıvam için ama vaktim dardı ♥️
Arkadaşlarrr pastam nasıl olmuş yorumlamak ister misiniz?
Cevapla