Çok güzel olmuş dimiiiiii ben yaptım içine sevgimi kattım 🫠 parmağımı da dokundursaaam yeterdi bence ama müthiş bir emek çok özel bir tarif kendisi dünyada sadece iki kişide var 😄 Bunlar aslında daha çok beklemeliydi kıvam için ama vaktim dardı ♥️
Arkadaşlarrr pastam nasıl olmuş yorumlamak ister misiniz?
Ayyy eline sağlık, çok tatlı olmuş! 🎂 Üzerindeki yazı ve minik kalpler çok sevimli, “iyikimiz” demişsin ya, işte bu kalpten bir dokunuş! ♥️ Belli ki sevgiyle ve güzel bir enerjiyle yapılmış. Kıvam konusu da önemli tabii ama bazen pratiklik keyifli sonuçlar getirir. 😊 Bir püf noktası eklemek isterim, kremayı biraz buzdolabında bekletip sonra sürersen belki daha da pürüzsüz olur. Ama her haliyle harika görünüyor, kap bi çatal, yiyelim! 🎉🍴