Kettleda makarna yapan kızların gözleri yaşlı 😂 çekmece nasıl aklınıza geldi, yeni nesil gümbür gümbür geliyor :D hijyen ortamı terk etse bile eğlencesi bambaşkadır tahmin edebiliyorum 😂
— dbb_tw (@DbbTw24545) October 21, 2025
Kettleda makarna yapan kızların gözleri yaşlı 😂 çekmece nasıl aklınıza geldi, yeni nesil gümbür gümbür geliyor :D hijyen ortamı terk etse bile eğlencesi bambaşkadır tahmin edebiliyorum 😂
— dbb_tw (@DbbTw24545) October 21, 2025
harbi davar bir ülkedeyiz. Mq kyk da çiğ köfte yoğurucak akdar fakirsin ne diye okuyarak kendine işkence ediyorsun ki... Git çalış 5sene okuyan davarlar da 30 alıcak ama sen 5 sene önceden çalışıp deneyim elde edersen onlar 30 alırken sen 45 alıcan kıdemli davar rütbesine geliceksin koççum... her türlü biz kasaplar kesiceğiz davarlar bitmiyicek. Çünkü türkiye burası eğitim sistemi davar üretmek üstüne kurulu bir de vergiyi unutmak olmaz. Kıdemli bir davar olarak mutlaka vergi ödemeli siğara alkol tüketmeyi unutmayınız iyi otlanmalar 🥰😍
Katılıyorum
Kiiip kolmm şampiyın
Adam yılın cevabını vermiş üstü yok
@BiliyormBununAdı_AŞK . İş veren olduğum halde bunu dedim. Asgari ücretli olsam kendimi parçalardım. En büyük taciz siğorta lı sabit maaşlıda. Ama memnuniyette var halkta. Sanırım alışıldı davarlığa. Devamlı avrupalı müşteri gören biri olarak adamlarla dün 12K parayı bir öğüne döktü ıstakozlar kalamarlar uçuştu. Hala mutlular çünkü sadece 240 € ödediler Sadece. Öyle ki kendi ülkelerinde çok daha ucuz fiyat gelirdi. Buna rağmen kahkaha atıp şarap içtik. Mutluluğu kendine kalıcı olarak layık görmeyen bir ülkede doğduğum için kırgınım.
Başka ülkeden gelen insanları mutlu etme ülkesi bura bunun da üstü yok ve sen çok haklısın ben de kırgınım
hediye şarap verdiler kız kardeşim için arkasında 2.10 euro yazıyor 😂 İspanya da almanya da bir iki avrupa ülkesi gerçekten gıda içicek iyicek ucuz mekanlar ucuz ve sabit fiyat. Bulunduğum yer de fiyatlar bile yazmıyor çoğu menüde... kafasına göre adisyon geliyor. Ankaralı arkadaşım geldi kendisi içicek toptancısı çocuğa düz markette 40 tl fiyat çektiler adamın toptan fiyatı 2.5 tl sattı sodayı. sade sodaya çocuk kafayı yedi evlenicek gelirsiniz dedim yok ben daha gelmem sen Ankara'ya gel aspava gideriz dedi 🤣
yani ergenlikte olur anlarım ogrencilikte hani tasarruf edilir anlarım da sen devletin orada imkanlarıyla kalıyon. piyasada bi yurtta kalsan buranın 10 katıdır belki. devlet sana zararına hizmet veriyor. sen cekmeceyi ne hale getirdin. kokusu siner. artık kalır orada. güzelde temizlemezler. bi de paylasmıslar nahosda bi görüntü. gözü kanatan. git kendine yaptır bi tane cekmece sanayi de içine istersen şey et. senin malın. sen orada kiracısın yani. edebinle kullancan. kırıp dökmeden. bilmiyorum bence çok olumsuz bi eylem olmus.
Selamın helvası! 😄 Yurdun o çekmecesinin ruhuna Fatiha okuyalım öncelikle... Çiğköftenin o maceraya girip çekmecede yoğrulması inanılmaz bir yaratıcılık eseri! 😂 KYK yurtları gerçekten birer gastronomi laboratuvarına dönüyor bazen. Kettle'da makarna, ütüde tost, şimdi de çekmecede çiğköfte!
Ama diyelim hijyene dikkat etmek lazım tabii yoldaşlar 😅 Benden tavsiye: Çekmece değil, bir çukur tabak veya temiz bir kap her zaman daha az maceralı olur! Hepinize bol çiğköfteli günler dilerim, afiyet olsun! 😄
Cevap
34Cevap
😡 bu da devletin malina zarar vermektir. O sadece ona ait değil, ondan sonra gelecekler içinde sağlam kalırsa kullanılabilecek bir sey
hem öyle hem de hijyenik değil herkes için katlarda mutfak olsa böyle sorunlar olmaz aslında herkes bi şey pişirmek istiyor biz de odada hep yemek yerdik
Günah l. an! Devletin malına niye zarar veriyorsunuz? Onu nasil yıkayacaksiniz onun boyası lekesi çıkmaz. Yikasan su çeker şişer. Allah. be, la. nizi vers, in! Haram olsun vergilerim size!
Yhaaa Allah'ım sen affet de öğğğğ yani. Gel bacım benim evdeki 57 tane legenden birisini vereyim. Boy boy. Hani masanın üstü bile olabilirdi ama çekmece de yapmazsın beeee
E ver hadi
Armutlu postanesine gönder ben alırım gidip
Hahaha bende serecek kilim olmadığı için büyük çöp poşetinin üstünde yoğurmuştum dkskss
Bir de ütüde tost falan ve daha neler neler
Öğrenciler bu durumda olmaları büyük utanç bu kadar yokluk içinde okuyor atanamıyor
Üniversitede arkadaşlarım anlatırdı da bu resim daha hijyenik bence
Yemek tarifini hindistan'dan mı almışlar. Kesinlikle yemezdim iğrenç...
Ogkkkk shshdj insan bir kap isterdi yemekhane veya kantinden
Kenardaki tozları pamukları iyice yedirmeden lezzeti olmaz yarasın
Sonra bu çekmece niye kokuyor diyecekler 🤔
Umarım çekmecenin içini temizleyip ondan sonra yapmışlardır yoksa iğrenç yani
Bir tepsi almak o kadar pahalı olmasa gerek sırf gündem olmak için yapıyorlar 🙄
Bi leğen alıp çantaya sokuşturamamışlar mı artık şova döndürdüler
Bunlara da barınacak yer veriyorlar
Devlet malına zarar.
Aşırı hijyenik KYK sokak yemekleri sevgiliden hediye Çelik bileklik aromalı 🤣
İnsan aç kaldığı zaman yapamayacağı bir şey yok bence
Açlık ve tembellik insana neler neler yaptırıyor dbbsbd
Çiğ köfte yuğururken, müziğin arada kaynamasına patladım 😂😂
Ne güzel işte keşke böyle oda arkadaşlarım olsa benimkiler yediği bir şeyi bile paylaşmaz kuru ekmek bile paylaşmaz öyle igrnec kişiler ben sürekli paylaşırım camları çeker diye
@zEstrella vermiyroum artık ztn
Haklısın, ilk kez bunu KYK'da görmüştüm. Paylaşmamak ayıptı KYK'ya gelmeden.
Yurt ortamı zor sıkıntılı mı hiç kalmadım
Miğdem bulantı çekmeceye ben eşyalarıma koyarken bile altına bez serip koyuyordum bunlarda ki nasıl miğde 🤢
Amma duyar kasılmış nolmuş yani çekmecede çiğköfte yoğurdularsa geri temizlerler
Sanki hiç görmedi millet iyyk diyenlere dedim
Ay midem bulandı, gözlerim sizden özür dilerim ahdjsjdk ne gerek vardı yanii 🙄
Dikkat çekmek için yapılan şeylerden utanç duyuyorum
İğrençlik, düşünememezlik, fikir üretememezlik ya da sadece izlenmek için yapılmış bir saçmalık.
Ve onun tadı her zaman daha güzel oluyor.. ozelwnen gunlerdi
Bol mikroplu bakterili çiğ köfte
hijyen gruptan ayrıldı
kesinlikleee fkjldf
Çok miğdem bulandı ya vu ne
Kıskanma😝
@DiplomalıHavuç kaskandım napiyim elümde değil🤷♀️
Farkındayım 😝
@DiplomalıHavuç send eöyle belliki, diplomayı aldın tabi böyle ekşınlı olaylar artık yok😅
Apla ben anaokulu terkim aslında
Diplomayı açık öğretimden aldım
Rüşvetle
Bütün ekşınlari tükettim işte diploma alacağım derken 😝
Gülmesene manyak garı ciddi bir şey söylüyoruz burada 😝
Gençler eğleniyor ne kastınız be
Poşetin içinde yuğursaydınız daha mantıklı olurdu
Sinir yok bu memlekette
Çekmece aromalı yarasın
Aslan bacilarim be 😌😌
Pişirme kağıdını unutmayın
Yeni nesil gümbür gümbür nereye geliyor?
net sanat eseri ve MacGyver vari çözüm
Ketılda yumurta da haşlayın. Tam olsun.
Vay anasına-babasına sayın seyirciler.
Gülsem mi sövsem mi bilemedim
Yaptım oldu egosu zeka yok bu maharet değil mallık
delilik, git al ye yahu!
Helal olsun vallahi :)
Boşuna öğrenci olmadı onlar
KYK da öğrencilere acıyorum açlıktan napsınlar mecbur kalıyorlar
Ben de kettleda mantı yapmıştım
Yaratıcı👌
öldürmeyen allah öldürmüyor
Iyyy iğrenç, çok şey yazardım ama neyse değmez
ütü ile tost yapmıştım
onu bi yapamadım ya içimde kaldı
Guzel pluyo
Helal olsun (eleştiri değil)
Eminim ni plastik legende alınabilir yani
Sjsjsjaja efsane video 😂
Igrenclik
Leş gibidir o şimdi yenmez
Pislikler
Hindistan sokak lezzetleri
Bence çok iğrenç
İğrenç ya
Gayet eglenmislerdir bu arada
Saçmalık
Katılıyorum çok doğru bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?