Selam KScanlar, son zamanlarda arkadaşlarla sıkça İskender yemeye gider olduk. Arkadaşım iskenderin yoğurtsuz yenmeyeceğini iddia ediyor. Kendisi siteden birisi belki kendini belli eder de linç ederiz. 🐍🤤
Peki ya İskender yoğurtsuz yenir mi? Pidesi, sosu ve yağı için yenir bence.
Afiyet bal şeker olsun. İskender görünce aklıma anneannem geldi. En son yanına gittiğimde "İskender ısmarlayim beraber yiyelim anneannem" dedim. " Ben yemeyim sen ye gençsin sen yedikçe Ben yemiş gibi oluyorum" demişti. Sonrasında Ben anneannemi ikna etmiştim. Yoğurtsuz istemisti aklıma o geldi. Son olarak beraber yediğimiz yemek olmuştu.