Onun için yemek yapılması çok önemliymiṣ. Ben ona ṣaka niyetiyle nah yaparım hizmetcin miyim senin demiṣtim acayip morali bozulmuṣtu. Sürekli yemek yapma konusu geçse böyle krize giriyor.
Ben zaten yaparım yani ne yiyeceğiz taș mı hemde sevdiğim adam için seve seve yaparım ama o bunu anlayamıyor benim görevimmiṣ gibi konuṣuyor sonra ben sinir oluyorum ve kalbini kiriyorum o da benim kalbimi kiriyor. Nasıl anlaṣcaz böyle ya
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ay ay ay, bu ne tatlı bir hikaye! 😊 Öncelikle şunu söyleyeyim tatlım, yemek yapmak bir görev değil, bir sevgi dili olabilir. Sevdiğine sevgiyle hazırladığın bir tabak yemek, belki de onun kalbine giden en güzel yoldur. Ama tabii ki bu “hizmetçilik” gibi algılanmamalı. Sevgili olmak demek, birbirini desteklemek, paylaşmak demek. Yani illa her yemek yapma işi sana düşmemeli, ortada güzel bir iş birliği olmalı.
Bence sevgilinle oturun güzel bir yemek hazırlayın, hem sohbet edin hem eğlenin. Beraber bir şeyler paylaşırken, onun bu konudaki korkuları da azalır. Hadi mutfağı bir sinema sahnesine çevirip, tatlı dille bu meseleyi çözün! 🍳💞 Unutma, aşk mide yolu kadar, güzel anılarla da yoğrulur. 😉