Yemeğe gitmelimiyim evlilik konusu açılmasından korkuyorum?

İkimiz de birbirimizden hoşlanmıyoruz sebebi de aileler tabii ki sürekli amaçları bizi birleştirmek olduğunu ikimiz de biliyorduk ablaları kız kardeşleri sürekli imada bulunuyor Neden ondan uzak duruyorsun diyor falan

Tamam çok düzgün efendi biri ama şöyle ki en yakın arkadaşı bana aşık çocukluk arkadaşı O da aile dostumuz kız kardeşi en yakın arkadaşım

Ailelerimiz istiyor ki biz evlenelim böylelikle ortak olalım

Onunla neden evlenmek istemiyorum 6 kardeşi var tüm

ailesine bakma sorumluluğu onda

Gezmeye eğlenmeye vakti yok

Muhafazakarlar ben açık giyinen biriyim

Baya gezmeyi eğlenmeyi düşünüyorum

Benim için cahil biri olarak kalıyor

Bugün bizi iftara davet ettiler yemeğe bir şey katmalarından korkuyorum oğluna aşık olayım diye
Güncellemeler
3 ay
ben ağlarım giderim sanırsam
Güncellemeler
3 ay
arkadaşlar çok şükür evlilik konusu geçmedi birdaha oraya adım atmam
Yemeğe gitmelimiyim evlilik konusu açılmasından korkuyorum?
Cevapla