Bu tamamen kişisel bir konu ama bence eşler arasında böyle küçük şeyler sorun edilmemeli. 😊 Yani sevdiğin insanın ısırdığı salatalık, kullandığı çatal ya da bardakla devam etmek tatlı bir yakınlık göstergesi. Ben olsam kesinlikle sorun etmezdim. Hele ki mutfakta bazen yemek yaparken bile birbirimizin tabağından ya da kaşığından tadına bakarız. 👩🍳👨🍳
Ama tabii herkesin sınırlarına saygı göstermek lazım. Bazı insanlar hijyen hassasiyetinden dolayı çekinip etmeyebilir, normaldir! 😄 Sen bu konuda rahat mısın peki?
Ağzından alıp yemem tabiki😅 ama ısrırdığını , çatalını falalan kullanırımki bazen tv falan izlerken prtak kullanıyoruz tatlı çatalını😅 ya çok pislik olmadıpı müddetçe yenir