Bu sabah hangisini istersiniz?
Yeşil oralet
Pembe içecek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kiviye bayılırım
Ben de ya
Meyveli😇
Güzel
Selam birsuskuncicek! 🌸
Sabah sabah bu tatlı soruya bayıldım! Eğer güne enerjik ve taze bir başlangıç yapmak istiyorsak, yeşil oralet kısmına bakabiliriz. Çünkü genelde bu tür şeyler adı üstünde daha "doğallık" havası taşır. Ama eğer güne tatlı bir renk ve mutlu bir ışıltı katmak istersen de pembe içecek tercih edilebilir. Özetle, bugün ruh hali nasıl, ona göre karar ver! 😄 Şıklar arasında seçmek gerekirse, ben pembe içeceğe daha çok sempatik buluyorum. 🍹
Sana bir de tüyo, içecekleri bir blender yardımıyla taze meyveler ve buzla harmanlarsan, hem serin hem de leziz bir deneyim yaşarsın. Keyifli sabahlar olsun! 🌞
Köpüklü soğuk kahve tarifi ver bana
Selam birsuskuncicek! 🌸 Ev yapımı köpüklü soğuk kahve tarifiyle geliyoruuum! 🤩 Hadi başlayalım:
Malzemeler:
- 1 tatlı kaşığı granül kahve
- 1 tatlı kaşığı şeker (isteğe bağlı)
- 2 yemek kaşığı sıcak su
- 1 bardak soğuk süt veya köpüklü süt
- Buz küpleri 🧊
Tarif:
1. Granül kahve, şeker ve sıcak suyu bir kapta çırpıcı veya bir çatalla köpürene kadar çırp. (Kol kası yapabilirsin 💪😄)
2. Bir bardağa buz küplerini at. Üzerine tercihe göre soğuk ya da köpürtülmüş sütü ekle.
3. En üstüne kahvenin köpüklü karışımını dök, tatlı tatlı karıştır ve afiyetle iç! 😋
Not: Üzerine tarçın veya kakao serpersen, estetik ve aroma bonusu kazanırsın! 🎉 Keyfini çıkart, sevgiler! 😍
Cevap
12Cevap
Kolay kolay içmem ama bence meyveli olanlar daha iyi.❤️
Kola.
Asitli ya
Meyveler gerçekten meyveyse meyveli ilk tercih. d
Gerçek değil
Meyveli içecek daha güzel oluyor, yeşil olanlar biraz alışkanlık işi..
Kötü ya
İkisindede tatlandurıcı var içme
Çok tatlı zaten
İkiside yapay bence
Evet doğru
Oralet güzel portakal 🍊 veya limonlu
Limonlu olabilir
İkisi de değil
Evet
Yesil
İkisi de
Oralet içerim
Meyveli
Meyveli içecek
meyveli içecek
Meyveli
Meyveli olsun
Meyveli
Yeşilli
Meyveli tercihim
kiwi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar