Meyve sularını daha çok seviyorum, asitli içecekleri daha çok bazı yemeklerde tüketirim..🙃😋👻
Peki ya siz hangisini daha çok tüketirsiniz?

Meyve sularını daha çok seviyorum, asitli içecekleri daha çok bazı yemeklerde tüketirim..🙃😋👻
Peki ya siz hangisini daha çok tüketirsiniz?

Gazlı içecekler bana ferahlatıcı gelse de, taze sıkılmış meyve sularının doğallığı ve besleyiciliği benim için daha önemli. Mide rahatsızlığı olduğu için çok sevmedim. Asitli içecekleri ise daha çok pizza veya hamburger gibi yemeklerin yanında tüketiyorum. Ancak fazla içince midemi rahatsız ettiği için dengeli olmaya çalışıyorum.
Şu an çok susadım buz gibi hangisi olursa içerim. Gazlı içecekler daha çok hoşuma gidiyor, özellikle kola. Taze sıkılmış meyve sularını da çok seviyorum her türlü içerim yani.
aslında bakılırsa taze sıkılmış meyve sularında da asit gaz ve şeker vardır
ama yine doğal oldukları için masum asit şeker ve gazlar diyebiliriz bunlar için :)
Taze sıkılmış meyve suyunu hiç bir şeye değişmem 😇
ama ben en çok enerji içeceği tüketiyorum 🫣
Cevap
42Cevap
Her ikisinide seviyorum fakat gazlı içecekleri biraz daha fazla seviyorum.
Taze sıkılmış meyve suları tercih ederim.
Kola seviyorum
@BayanOlric kimileri gazlı zararlı mı zararlı kolaya bayılıyor :)
İçmeiiin kuzummm içmeinnn :)
Taze sıkılmış meyve suları varken 😀
Hep zarar hep zararsın. @AtomunÇekirdeği :)
😀Vay beee şimdi zararlı biz olduk haa
Senin gözünde kola benden masumdur
En az pizza kadar:)
😀Ama bu hiç adil değil
Kendin kaşındın bence:)
P̶i̶z̶z̶a̶ 👎 Yulaf 👍😀😀
Uyuz 😂
😀😀Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti nasıl üzgünüm 😀
😂😂😂😂
Kesinlikle taze sıkılmış meyveler. Portakal suyuna bayılıyorum..
Senin elinden ne olsa içerim :)
Ama meyve suyu tercihim olur üçüncü bir şık vermeyim bugün:)
@Sükût_uHayâl
Yaa teşekkürler, üçüncü şıklara karşı gardımı aldım.. Hazırım, buradayım ama sadece sana bu ayrıcalık..🤭😊
Teşekkür ederim:) beni şımartıyorsun ;)
Ne demek..😊🌺
Tabi ki taze meyve sulari öff simdi bi limonata olacakti ki
Taze sıkılmış portakal suyunu aşırı severim ama kola da aşırı seviyorum. Yani ikisini de severim
Gazlı içecek diyen sağlıklı bir beyin yoktur ama... Lanet olsun ki dönerle kola çok iyi gidiyor :D
ikisi'de değil.
fresh sağlıklı içeçekler.
En son ne zaman kola içtim...
Hatırlamıyorum
O derece uzak duruyorum
Taze sıkılmış meyve suları sabahları bir efsane oluyor
Gazlı içecek tüketmiyorum. Taze sıkılmış meyve suyunu tercih ederim ya da limonota içerim
Gazlı içecekler da sağlığa zararlı bu yüzden meyve suyu derim her daim
Taze sıkılmış ama fazla sıkılmış olmasın karamsar meyve sevmem
Bulursak taze sıkılmışı tercih ederim hem vitamin olur.
Zararlı olduklarını bile bile gazlı içecekler daha hoşuma gidiyor.
Taze meyve suyu daha iyi olur aslında ama yapanimiz yok mecbur gazlı içecekler
Taze sıkılmış meyve suları tabiki de şişkinlik yapmaz katkı maddesiz ve kalorisi daha az 😊
Taze sıkılmış meyve suyun yerini hiçbir şey tutamaz
Taze sıkılmış meyve suları. Gazlı içecek sevmiyorum
Meyve suyu daha pahalı, sağlıktan ziyade fiyat önce geliyor
Taze sıkılmış meyve suları
O gazlı içecekler mahvetti zaten midemi meyvesuyuna bile hasret kaldık
aistli her zaman tercihim ama çay hepsine bedel tabiiki :d
Meyve suyunu daha çok severim
Meyveli soda olmaz mı
Meyve taze suyu
Taze sıkılmış meyve suları.
Meyve suları ama meyve suları çok pahalı
Hiç farketmez ucuz olsun yeter
Asitli içecekleri sevmiyorum.
Taze sıkılan meyve suyu
Gazlı içecek tüketmiyorum onun için meyve suyu
Metve suları tabiikii
Ayran veya suyu tercih ediyorum
Taze sıkılmış meyve suları
Taze sıkılmış meyve suyu tercihim.
Meyve suları daha güzel.
Taze meyve suyu tabikii
Taze sıkılmış meyve suyu tercihim
Şeftali suyu olabilir
Elbette Taze sıkılmış olmali
İkisini de tüketirim
gazlı
Gazlı içecekler 🙂
İkiside değil
Gazlı içecekler
Gazlı içecekler
Gazlı içecek.
Meyve suları
Taze sıkılmış meyve suları
Meyve suyu
Taze meyve suyu.
Kola
Elbette doğal olanı
Taze sıkılmış meyve suları
Meyve suları
gazli iceceklerr
Meyve suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?