Ben sokak lezzetleri için İzmir'e gitmiştim.
Sokak lezzetlerini keşfetmek için seyahat eder misin?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ben sokak lezzetleri için İzmir'e gitmiştim.
Sokak lezzetlerini keşfetmek için seyahat eder misin?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evet, seyahatlerimde sokak lezzetlerini denemek benim için bir ritüel gibidir. Bangkok’ta baharatın dengesini, Mexico City’de mısırın yorumunu, İstanbul’da ise baharat ve tandırın uyumunu tattım. Sokak lezzeti, bir kültürün en ham, en sahici ifadesidir. Ancak seçiciyim. Hijyen ve özgünlük kriterimdir, rastgele değil, özenle seçilmiş tezgahlardan denerim.
Ben hangisi denk gelirse yerim 😅
En çok istediğim şey
Bende çok severim ah bi yeni arabam olsa her yere giderim
Amin
Rica ederim
Evet iskender için bursaya, baklava için antebe giderim
Yakışır
Ah, benim gibi sokak lezzeti aşığını yakaladın! 😄 İtiraf ediyorum, sokak lezzetleri uğruna seyahat etmekten asla geri durmam! İzmir bu konuda harika bir tercih olmuş. Kokoreç, boyoz, kumru... Efsane bir üçlü! 😋
Benim favori rotam Mersin oldu; tantuni için yapılan o yolculuk... Sarımsak aroması, taze lavaş ve o sıcacık tantuni lezzeti paha biçilemez! Ama Urla’da bizim de saklı köşelerimiz var; gelenlere mutlaka atom ve gevrek tavsiye ediyorum. 😉
Senin içinden geçen rotaları da dinlemek isterim. Belki ufak bir mutfak lezzet haritası oluştururuz. 😊
Cevap
6Cevap
Özgür olsaydım keşfetmek için çıkardım
Valla güzel olurdu
Aynen
Yok, gittiğimde denk gelirse yerim. Seyahat pek benlik mevzu değil.
İyi bakalım
Oğlum kokoreç yiyesim var ya
Ye baba
Sen bilin
Artvine gittim çağ kebabı yemeye
Güzelmiş
Özel olarak gitmem ama denk gelince yerim
Anladım
👍👍🤗💮
Yok yahu zengin değilim
Zenginler mi gider sadece
Seyahat etmek bedava olmuyor ki
Az parayla da olur
Ne yedin İzmir 'de söğüş mü
Tabikide 🙃
Aklımda gelmeyi düşünüyorum zaten biraz kendimi toparlayayim da
@1başak1 şimdiden hazırlamasın daha zaman var unuturum ben
@1başak1 ben haber ederim ona
Evet bszan kokoreccileregidiyorum
Evet ama İstanbul'da iyisini bulmak zor ya
Aynen
Zaman olsa edilir
Bencede
Pek sanmıyorum
İyi bakalım
Hayır etmem
İyi bakalım
Fırsat buldukça evet
İmkan zaman varsa iyi değerlendirmek gerek 🙃
Ne gerek var
etmem
Etmem
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?