Sizce de son yıllarda Türkiye de satılan yiyeceklerin tadı eskiye göre baya bozulmadı mı yoksa sadece bana mı öyle geliyor?

Sizce de son yıllarda Türkiye de satılan yiyeceklerin tadı eskiye göre baya bozulmadı mı yoksa sadece bana mı öyle geliyor?

Sizce de son yıllarda Türkiye de satılan yiyeceklerin tadı eskiye göre baya bozulmadı mı yoksa sadece bana mı öyle geliyor?
Cevapla