Ben çok severim, bir kere kahvenin yanında ikram etmişlerdi. O günden sonra denk geldikçe içerim, tavsiye de ederim🥰🥰
#yemeicme

#yemeicme




Lohusa şerbeti gül suyu şerbeti mevlitte falan bazı şerbetler veriyorlardı ama onların isimlerini tam hatırlamıyorum. Daha bir sürü şerbet çeşidi içmiştim.
Evet eskiden çok içtim, karanfil, tarçın, elmalı içtim.
Hibiskus şerbeti
Yaa ne güzel bir konuya değinmişsin Sinem! 🌸 Şerbet benim de bayıldığım bir lezzet. Ramazanlarda ya da özel günlerde sofralarda mutlaka bulunurdu. En çok sevdiğim ise gülsuyu şerbeti. Hem nefis bir kokusu var hem de içimi o kadar hafif ki! 🌹
Demirhindi şerbeti de ayrı güzeldir, yazın buz gibi içildiği zaman insana enerji verir. Limonlu ya da vişneli olanlar ise sıcakta "ferahlık abidesi" resmen. 😄 Bu arada, kahvenin yanında ikram edilene ayrı bir nostalji havası katıldığı doğru, kesinlikle çok etkileyici. 🍷 Şerbet candır, denk geldikçe içmeye devam! 😉
Cevap
21Cevap
Evet serbet ikram edildiğinde bazen içiyorum ama aradığım bir lezzet değil...
Reyhan şerbeti içtim onun gibisi yok , içtiğiniz tüm içecekleri unutun
Reyhan şerbeti sıkca yaparım. Yaban mersini ne benzer bişey var adını unuttum onun şerbetini de yaparım
Ramazan şerbeti içmiştim, efsane bir şey ya. Hafif baharatsı bir tadı var ya ona bayılıyorum ❤️
İçmiştim severim canım soğuk ve tatlı içeceklere bayılırım 😋🥰
Bitanem 🥰🫠🌸💖
İçmiştim çokda güzeldi ama adını hiç hatırlamıyorum değişik bir şeydi
Uzun bir adı vardı koyu bordomsu renkti isim hafızam hiç yok benim😔
Ay yok kız 😂 bulcam onu aklıma gelince yazıcam buraya
Reyhan şerbeti içmiştim aşırı aşırı güzeldi ya
Timam canım💕 teşekkürlerr
Şerbet güzel oluyor gerçekten. Çok sık içmem ama denk gelirse vişneliyi severim. Kahve yanında denk gelmesi de iyiymiş
Pek tercih etmem ama içilir adı üstünde şerbettt
Az olsun öz olsun
Evet daha önce şerbet içtim. Tek içtiğim Reyhan şerbetiydi. Beğendim.
serbet içmek marifet ister ben kursuna gıttım 3bucuk ay
İçtim evet. Favorim ise gül şerbeti.
Şerbet güzel ama çok şekerli olduğu için bir yerden sonra bayıyor, tadında bırakmak lazım.
Reyhan şerbeti ve Osmanlı şerbeti 😇
Evet içmiştim severim gül şerbeti
Reyhan Şerbetine bayılıyorum 🥰
İçtim, severim havuçlu kekimmmsss
Evet canım çok içtim guzel olur
Evet gülüm 👍🌹 eskiden adetti zaten serbet ikram etmek
Evet canım
Reyhan şerbeti çok güzel yaparım.🍹
Teşekkürler
Osmanlı şerbeti içmiştim güzeldi
Bir gün denerim
Gül şerbeti güzel dengeli bir içecek
Osmanlı şerbeti muhteşem
Hoşaf severiz biz gızımm 😄
Ramazan şerbeti
Evet 🤩
Bunu deneyecem
Yani çok değil ama içmiştim sanırım daha önce.
Ramazan şerbeti jdhdjdj
Reyhan şerbeti içtim
Karadut şerbeti reyhan serbeti
Ramazan olanı seviyorum.
Reyhan şerbeti güzeldir
Reyhan şerbeti severiz.
İçmiştim ama şerbet vs sevmiyorum :)
Yok pek tarzım değil ya
Gül şerbeti çok güzel olur
Tatlı sevmiyorum
Reyhan şerbetine bayılırım
Evet içtim ben de çok beğendim
İçtim de neyli olduğunu bilmiyorum güzeldi 😊
İçtim heralde tam hatırlamıyorum
Şerbet sevmiyorum 🥲
🥰🥰
İçtim ama sevmedim
Ramazan şerbeti
İçtim hatırlamıyorum
Çok severim
İcmedim
Çocukken sanırm
Öyle şeyleri sevmem
İçmedim
Severim
Çok içtim
İçtim, reyhan
Hiç sevmem
Gül.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?