Yapılan ilk yemekli buluşmada, kadın doymasa bile yemeğini "bitirememek" zorunda mı?

sea. toksik bi flortum var, detaylari sonra anlatirim. yemege cikicaz birkac gun sonra. simdi ben onunla yemege cikinca, onume konan yemege tatliya falan "ya cok doydum yiyemicem" demek zorunda miyim? eski sevgilimle ilk bulusmalarimizda oyle yapardim, sonradan zurna dürümü zorlanmadan bitirme performansimi ona gostermistim. bu cocukta boyle yapmadan direkt kendim mi olsam yoksa bir catal alip "tıkandım ufff midem cok kucuk" mü desem? napiyim ya iki lokmayla doyan ya da tum gun kendini ac birakip salatayla gecistiren o kiz olamıyorum hicbir zaman. bana bugun yemek yedin mi sorusunu sormayin, yemisimdir. ac mısın biseyler yiyelim mi diye de sormayin, yerim cunku.

Yapılan ilk yemekli buluşmada, kadın doymasa bile yemeğini bitirememek zorunda mı?
Yapılan ilk yemekli buluşmada, kadın doymasa bile yemeğini "bitirememek" zorunda mı?
Cevapla