sea. toksik bi flortum var, detaylari sonra anlatirim. yemege cikicaz birkac gun sonra. simdi ben onunla yemege cikinca, onume konan yemege tatliya falan "ya cok doydum yiyemicem" demek zorunda miyim? eski sevgilimle ilk bulusmalarimizda oyle yapardim, sonradan zurna dürümü zorlanmadan bitirme performansimi ona gostermistim. bu cocukta boyle yapmadan direkt kendim mi olsam yoksa bir catal alip "tıkandım ufff midem cok kucuk" mü desem? napiyim ya iki lokmayla doyan ya da tum gun kendini ac birakip salatayla gecistiren o kiz olamıyorum hicbir zaman. bana bugun yemek yedin mi sorusunu sormayin, yemisimdir. ac mısın biseyler yiyelim mi diye de sormayin, yerim cunku.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer