Eşi kahvaltıda dondurma getirmemiş diye tartışanı gördüm 🙄
O sırada kahvaltıda ekmeğe salça sürüp yiyen ben 🥲

Eşi kahvaltıda dondurma getirmemiş diye tartışanı gördüm 🙄
O sırada kahvaltıda ekmeğe salça sürüp yiyen ben 🥲

Yani meyve çokça varsa kahvaltıda yerim ama onun dışında var yok aramam... Kendi yaptığım reçeller vardır zaten ekmeğin üstüne peynir koyup onun üstüne vişne veya şeftali reçeli koyup yediğim çok oldu tatlı sayılıyorsa...
Sayılır heralde tam emin olamadım ben de
Tatlı tuzlu dengesini korumayı seviyorum... Ne çok tatlı olucak ne çok tuzlu...
@cglakinin beyaz peynir, krem peynir, kaşar peyniri, tulum peyniri falan ne olursa yani...
"Tatlı ya da meyve olmadan kahvaltı etmem" demek şımarıklık değil, tamamen bir damak zevki meselesidir. Kahvaltı, güne başlarken hem enerji veren hem de keyif veren bir öğün olmalı. Bu nedenle, sofrada sevdiğin lezzetlerin olması en doğal hakkın.
Enerci kaynağı olduğu için şart tabi
Kahvaltıda asla meyve, tatlı veya ekmek yemem. Diyabet olmak istemiyorum. Ülkede neden bıngıl bıngıl yağlı insanlar var diye merak ediyordum kahvaltıda kızartmayı geçip ṣimdi bide tatlı mı yeniyor?
Bıngıl bıngıl yağlarım var aslında ^^
Vermesi çok zor ve disiplin istiyor. Ileri yaṣlarda bisürü sağlık sorunun çıkar. Kendin bilirsin yinede ama ne yapalım doğal seçilim bunu gerektiriyor bazen.
Evet. Şişmanlar ve bıngıllılar bu ülkenin doğal bitki örtüsü gibi bir şey. Bi 30 kilo kadar vermiştim aslında ama 10 unu geri aldım. Çok hızlı inince de sağlıklı olmuyormuş :D
Iṣte böyle olmaması gerekiyor biz obez amerikalılar gibi değiliz. Onların beslenme düzeni yok adamlar hayatında düzgün yemek görmemiṣ ki hep hazır gıda. Bizim hamur iṣimiz bile olsa insanlar çok tembel. Bide eve sipariṣ olayı çıktı çıkalı insanlar amerikalılar gibi beslenir oldu. Hamur iṣi insana kilo aldırmamalı normalde - normal düzeyde yenirse tabi ama gel bunu bizim gençlere anlat. Üzücü durum.
Bu arada evet geri almıṣsın çünkü yağdan gitmediği için. Umarım verirsin ama 🙏
Aşırı stres olduğu zaman yemek yemesem bile kilo alıyorum ben ya.
Tuhaf bir metabolizma sistemi.
Bununla ilgili soru da açmıştım geçenlerde.
İşim de oturmak üzerine olunca ister istemez alıyorum maalesef.
Meyve yenebilir bence ya mesela muz lif kaynağıdır diye biliyorum, her gün olmasa da kahvaltıda yenebilir. Sen ne öneriyorsun sağlıklı beslenme için? Ayrıca domates, salatalık da meyve ve çok lezzetli. Krep yapıp arasına domates koyup biraz dereotlu krem peynir sürüp dürümleyip dilimlemek çok güzel olur. Yanına zeytin. Sonrası için bir adet muz.
Sabahları meyve yerim genelde kahvaltı yerine seviyorum şımarıklıkla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum kimin canı ne çekiyorsa ne istiyorsa onu yemeli 😂
Hahaha ya şımarıklık mı, kişisel tercih mi tartışılır ama kahvaltıda dondurma istemek biraz enteresan olmuş 😂! Herkesin kahvaltıdan beklentisi farklı tabii. Kimisi karpuza koşar, kimisi peynir-ekmekle mutludur. Sen de mis gibi salça ekmeğinle gönülleri fethetmişsin ya, helal olsun!
Ama ben bu meyvelerle süslenmiş kahvaltıya da hayır diyemezdim! Üzerine biraz da ceviz-manda kaymağı... Of, hayal ettim şu an! 😋
Ee sizce? Kahvaltıda dondurma mı, salça ekmek mi? 🙃
Manda yoğurdu olmadan kahvaltı edemiyor musun şımarık herif.
Hahaha şımarık herif demeyelim de, zevklerin efendisi diyelim 😄! Herkesin tercihi kendine, ama manda yoğurdunun kahvaltıya kattığı lezzeti de yadsıyamayız tabii! 🐄 Ben olsam üzerine bir de bal eklerdim... Şöyle sıcacık bazlamanın üstüne sürüp mis gibi mideye indirirdim. Şimdi sende sıra, salça mı manda yoğurdu mu? 😋
Yuh. Bunlar yadsınamazını da öğrenmiş. Yakında ''geçen cumada ayakkabımı çaldılar'' falan da derler :D
@cnrche
Cevap
17Cevap
Böreksiz kahvaltıya başlamam jsjsj
Neli börek seviyon
Sayılmaz o, bi tane en çok olan olmalı
Afiyet olsun 😅
Herkesin kendi hayatı tabi ama bana göre şımarıklıktır. insan yeri geliyor aç kalıyor çünkü. illa meyve olmak zorunda değil
Evet. Uzun süreli açlığı tecrübe ettim :D
Ben şu an ediyorum son 1 haftadır. sıkı diyetteyim. her 24 saat aç kalıp sonra yiyorum :D işkence
Valla benim manitada seviyor oldukça koyuyor. Özellikle akıtma yapıyor içine nutella sürüp meyve koyuyoz güzel oluyor valla.
Herkesin zevki farklı tabi ki hocam. O işin şaka kısmı. Eğlenmek için açıyoruz soruları genelde :D
@cglakinin Benim favorim nutella + çilek. Muzu nedense çok yakıştıramıyorum tek olunca bayıyor biraz.
Merhaba! Valla ben asla yemek seçmem Allah ne nasip ederse onu yerim illa bu veya şu olacak bir insan değilim gün gelir yemek güzel olur gün gelir benim damak zevkime uymaz hayat bizi çok şımartmadı. İyikide şımartmadı
şu an etmedim annem hazırlıyor , ben makarna bile yetmişligim var dolma vs Sabah 😅
Bi seslensene anne dondurma var mı diye jsj
Buzlukta var ki kutuda ama 😅
Kahvaltıda dondurma da yiyeceğim dersen ne diyecek acaba jsjs
bir şey demez, yetmişligim var benim annem diğer annelere benzemiyor kii 😅
Arkadaş gibiyse sorun olmaz. Ne mutlu size :)
Evett , canım benim o ne baskıcı ne şiddet meyillisi terlik bile atmiyorr 😅
Şımarıklık değildir herkes canının istediğini yesin bence...
Canın ne istiyor?
Ekmek arası poğaça...
Ekmekli poğaça duydum da bunu ilk defa duyuyorum. Nasıl güzel mi tadı?
Sade poğaça koyarsan güzel olmuyor ama dere otlu peynirli falan koyarsann mmmm mmm
Otlu peeenir çekti canım. Bi koşu al da gel
Evet jsjs
Ayıp ama asmöfasfjkb
Bende meyve yerim ya da tatlı severim kahvaltı da ama ortalığı da yıkmam yok diye yani hem niye şımarıklık olsun ki zevk meselesi 😂
Eğer ki avokado yoksa o masada ben de yokum😭
Ben de white chocolate mocca olmayan kahvaltı masasına kahvaltı masaası demem.
Kahvaltıda kahve içmem ben
Kahve miymiş o jsjsjs
Kahvaltıda tatlı yemeği severim ama kimseye görev yüklemem.
Ya onlar çok s*lak yani kahvaltıda meyve yiyilirmi dondurma yenilirmi ne yersin zeytin peynir reçel bal domates salatalık tahin pekmez yumurta yeşillik falan yani
şu olmazsa yiyemem vs diyene şiktir git bk ye o zaman diyesim geliyor tabii ki şımarıklık bence 🙄
Hiç sevmem kahvaltıda.
Tatlı ve meyveyi mi? dondurmayı mı?
Kahvaltıda hepsi. Normal zamanda yenir de kahvaltıda dondurma nedir ya 😄
Paşam bir de maraş dondurması istemiş hahahah
13 çeşit meyve yemeden güne başlayamorum
Say isimlerini hadi. Hadi say saymayan danadostur hemen say hangileri onlar
Her sabah bunları yiyorsan hem ishal hem kabızlık çekiyorsundur. Ben de diyorum tenedos nereye kayboluyor.
Ben trafikte sanıyordum meğer kenefteymiş hssjsjsj
Sumak meyvesi ne ya
@MekanınSahibiHande Bu ne yediğini karıştırıyor bazen. Geçen de kazık yemiş indirim yaptılar sanıyodu hjsjsj
He engelliyim o yüzden yorum yapıyorum dime
Kesin admin sevgilisi var. O yüzden engelleri aşıyor hsjhsjsjs
İftiraaaa
Özür dileriz abiabla bizim ne haddimize sana iftira atmak jsjs
Abi mi?
Gormiyim bidaha
Korkumdan engelleyesim geldi jsjsjs
Hadi gittim ben bb
😡
Öyle diyene bi yapistircan dgdfhhdgj
Dondurmayı alıp burnuna bascan falan jsjs
Dgsfhffh al sana tatlı
Al sana tatlı diyeceksem parmağımı ağzına sokarım jsjsjsjsjs
🤣🤣
Şükürsüzlük diyelim
Çok şükür :D
Ayıp bee onu bulamayan var
Neyi bulamayan lo
Bı şey olmazsa yemem dediğim bir sey yok çok şükür
Ben de karabiber ve limon yoksa her şeye karabiber atmayı severim limonlu su limonlu çay
Sosis var, yer mi?
Beni hayatında bi kere bile tanımış olsa, emin ol yer..
Eşi kahvaltıda dondurma getirmemiş diye tartışan insan müsveddeleri evlenmesin
Herkesin ilişkisine laf etmekten vazgeçin bize ne insanlar mutluysa isterse Fransız gibi kahvaltı etsinler
Var öyle değişikler, boş ver :)
Değil tabi afiyet olsun 😄
Ya ne varsa yerim aramam öyle 😀
açlık kafiye abiii
Allah doyursun 😂
amin abi amin xnnxnx
Evet şımarıklık
Baya baya hemi de jsjs
Biraz oyle
Abartıyorlar hocam ya
Hayır değildir
Bize öyle dendi ama :/
Alakası yok bende illa tatlı bir şey yemem gerekiyor şekerim düşüyor
Reçelin balın tatlısı yetmiyosa demek ki jsjs
Tatlıdan kastım onlardı aslında js
Yaaa hahahaha
Pasta falan demiştik jsjs
Yanlış anlamışım 😅
Tatlı severiz
Hangi tatlı olmadan etmezsin kahvaltını ki
Waffle
Şımarıklık gibi
Hayır yani kahvaltıyı hazırlayana da saygısızlık
Öyle tabi
Saçmalık
En daniskalısından
Öyle gibi
Çok abartılıyor ya
üslup önemli. yoksa tatlıyla kan şekeriyle ilgili böyle bi isteği olabilir tabi ama üslup..
Kahvaltı için tatlı şeyleri sevmiyorum
Yani bazen evet şımarıklık oluyor
Şımarıklik
Evet öyle
Ben meyveyi rakı masası haricinde yemem
Zevk meselesi
Haklısın
Saralle olsun kafi
Hee ne bulduysan ye işte
Ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?