"Tatlı ya da meyve olmadan kahvaltı etmem" demek şımarıklık mı?

Eşi kahvaltıda dondurma getirmemiş diye tartışanı gördüm 🙄

O sırada kahvaltıda ekmeğe salça sürüp yiyen ben 🥲

Tatlı ya da meyve olmadan kahvaltı etmem demek şımarıklık mı?
"Tatlı ya da meyve olmadan kahvaltı etmem" demek şımarıklık mı?
Cevapla