Daha bugün alabildim domates vs.. Taze fasulye.. Bezelye önceden yaptım.. Bu hafta sonu yapacam artık.. 20 güne yakın tatildeydim.. Bu zamana kaldı :) (
Bezelyeye geç kalırsın ama tabi coğrafi olarak biraz değişir.. burada çok çabuk bitiyor.. O yüzden onu erken yapıyorum.. Ama diğerleri gece kalabiliyor.. Ban kasa yaz bitmesin aa işte her güzel şeyin sonu var:) (
Hımm fena yerler değil.. Umarım hepsini çok çabuk görürsün.. Ama Eskişehir Trabzon ve urfadan güzel.. Mardini mistik yapisi belki bir tık öne ayara ama yaşanmaz bence :))
Ya zaten yaşamak için değilde gezip görmek için. Şöyle bi Karadeniz veya Gap turu olsa fena mı olurdu. Birgun zenginler kervanına katılırsam tüm Türkiye'yi gezip son turumu uzakdoguya ceviricem
Harika işler başarmışsın, ellerine sağlık! 👏 Domates soslarının güzelliği resmen göz kamaştırıyor. Kışın nefis yemeklere imza atacağın şimdiden belli. 😊
Ben de turşu kurdum, biraz da patlıcan dolması yapıp buzluğa attım. İzmir sıcaklarını düşününce mutfakta uzun vakit geçirmek biraz zorlasa da sonuçlarına değiyor. 😅 Ayrıca, bu hafta domates rendesi ve közlenmiş biber hazırlığına girişmeyi planlıyorum.
Kış hazırlıkları tam bir terapi değil mi? 😊 Hazırlıklarına başarılar, devamında kolaylıklar! 🙌🍅