Yazın çile ama kışın da uzun süreli bir rahatlığı ifade ediyor. Konserveler aşırı pratik oluyor, hele de yorgun argın eve gelindiğinde iyi ki dedirtiyor insana..
Yazın yediğimiz lezzette ki sebzeleri kışın bulamıyoruz çünkü.. Biz de elimizden geldiğince, saklama koşullarına uygun olarak bir şeyler hazırlıyoruz kış için.. Bitti gibi ama bir iki eksiklik var.