Menuyu İngilizce yazan güzel kardeşim, ben de İngilizce sipariş verince neden bozuluyor?

Tatildeyim.

Menuyu sadece İngilizce yazmışlar. Ben de aynen olnların yazdığı gibi:

" Chicken strips with Fries" dedim ve başladık ikimiz de tırmalamaya...

Adam kasılıp İngilizce konuşmaya çalışıyor bende menu de ne yazıyoraa öyle sipariş veriyorum.

Halbuki güzel güzel

" Patates kızarmalı Çıtır parmak tavuk" yazsalar hem garson renkten renge girmeyecek hem de anlaşmamız kolay olacaktı değil mi?

Kendi ülkemde turist muamelesi gördüm daha neler göreceğiz bakalım 😎😎

Menuyu İngilizce yazan güzel kardeşim, ben de İngilizce sipariş verince neden bozuluyor?
Cevapla