Dışarıda yemek yediğinde gelen siparişin hatalı olması seni rahatsız eder mi?

Örneğin bir fastfood içerisinde sevmediğin bir malzeme eksik ya da fazla olduğunda bunu paylaşır mısın yetkililerle? Yoksa sorun etmem, olsun boş ver diyip yer misin?

Dışarıda yemek yediğinde gelen siparişin hatalı olması seni rahatsız eder mi?
Dışarıda yemek yediğinde gelen siparişin hatalı olması seni rahatsız eder mi?
Cevapla