Örneğin bir fastfood içerisinde sevmediğin bir malzeme eksik ya da fazla olduğunda bunu paylaşır mısın yetkililerle? Yoksa sorun etmem, olsun boş ver diyip yer misin?

Örneğin bir fastfood içerisinde sevmediğin bir malzeme eksik ya da fazla olduğunda bunu paylaşır mısın yetkililerle? Yoksa sorun etmem, olsun boş ver diyip yer misin?

Rahatsızlık meselesi değil. Bir opsiyon sunabiliyorlarsa sen de bir tercih yaptıysan o şekilde gelmeli. Nazikçe, ben janjanlı istemiştim değiştirelim lütfen dersin olur biter
Bazen ketçabı çok fazla aşırı abartıyorlar ekmek hamur gibi oluyor ıslak ıslak gerçekten mide bulandırıcı bu durumda tabii ki de yetkililere bildiririm Sonuçta kimse parayı sokakta süpürmüyor herkesin ki alın teri Bu yüzden herkes İşini iyi yapsın.
Sipariş verdiğim ürünün içerisinde sevmediğim bir şey varsa bunu uygun bir dil ile söylerim. Sevmediğim yiyemeyeceğim bir yiyeceğe neden para vereyim
Pek dışarıda yemiyorum bu konuda titizim. Siparişimin doğru getirilmesini de önemserim. Bu konu dalgınlığa gelemeyecek kadar mühim.
Cevap
18Cevap
Ciddi bür eksikse kesinlikle söylerim tabağı da değiştiririm. Yemek yemek zevkle yapılır zevkimi ziyan ettiremem
Her daim rahatsız olurum bunu da dile getiriyorum gadası
Eğer sevmediğim bir yemek ise rahatsız eder.. ama yediğim bir yemekse çok takılmam
Yiyebileceğim bir sey ise yerim ya uyumluyum o konularda gerek yok moral bozmaya istediğim malzeme eklenmemişse sonradan ekleyebilirlermi diye sorarım ay bir sey olmaz zaten yediğim pizza ya da döner jsjsj
😄
İçinde istemediğim bir malzemeyi belirtirim. Belirtmeme rağmen koymuşlarsa alırım tabağımı giderim söylerim ve değiştirmelerini isterim. Boşveeer diyip yemem. Rahatsız eder mi evet siparişim farklı gelirse bunu belirtirim.
Şöyle bir şey başıma geliyor mesela ekstra tırtıklı patates alıyorum eksik geliyor arıyoruz kalmamış diyip para iadesi yapılıyor hemen. Yani ne bileyim biraz rahatsız edici
Yok sorun etmem sonuçta yanlışlık olmuş sürekli olursa sıkıntı olur.
Hemen paylaşırım, kimseyle kavga edip polemiğe girmem fakat çabuk hatalarını düzeltsinler. İki kuruşluk yemek zevkimiz var içine etmeyin lan..
Ben dışarıda yemek yediğimde çok şanssızımdır. Ya bambaşka bir şey gelir ya hatalı gelir ama yerim :D
Evet, rahatsız edici bir durum çünkü. Tepkimi gösteririm.
Çok umursamam, en son serviste içecek getirmeyi unutmuşlar. Hesabı eksik ödedim.
Bende hiç böyle bir hata olmadi şu ana kadar 🤗🤗🤗
Eder evet özellikle şu olmasın diye belirtmeme rağmen içine konuldu ise paylaşırım
Evet rahatsız eder yemem. zaten dışardan gelen yemekleri hiç hijyenik bulmuyorum
Para verip hizmet satın alıyorum, önemsensin isterim ve çile getiririm.
ne olduğuna göre değişir yiyemeyeceğim bir şey gelmişse mecbur iade ederim istediğimin gelmesini beklerim.
Eder. O kadar beklemişim, özenli olmasını isterim.
İyi ki dışarda yemiyorum. Youtube'de Ugur Argon'un başına gelenlerden sonra şükrediyorum halime.
Ayni yerde surekli ayni hata yapilmadigi surece sorun olmaz
Evet, rahatsız eder. Geri gönderirim.
Sorun etmem ben, dile getirmem.
Ben çok rahatsız oluyorum
Tekrardan veririm nerden aldiysam
Yetkililerle şeker atarım
Umursamam , her türlü gömerim ben
Olabilir der degtirilmesini isterm 😄
Ben pek yemem yasakzaten hazır yiyecekler çok ac olursam belki onun dışında tercih etmem
Tabiki söylerim ücret veriyoruz
Not bırakırım dikkate alınmazsa sinirlenirim sjsjs
eder, takıntılı insanım ben.
Evet rahatsız eder.
Eder.
Eder
hataya bagli
Yok sakın iriyim
Rahatsız eder
Sorun etmem
Çok önemsemem ben
Rahatsız eder
Etmezxx
Hayır
Eder söylerim hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?