Şu kadar tamam da şu limitin üstü de abartı dersiniz. Keyifli hafta sonları

Şu kadar tamam da şu limitin üstü de abartı dersiniz. Keyifli hafta sonları

Avrupanin bu yanini seviyorum iste. Her ulkede boyle mi bilemiyorum ama bizde mesela mekana gore kahve fiyati degismez. Her yerde ortalama 2 ile 4 euro arasinda degisir, fix yani
2 mi 4 mu arada 80 TL var🤣🤣
Bizim icin 2 euro var sadece 😬
Eurolar bozdun tomar tomar para oldu burada dimi 🤣
O tomar tomar para da goz acip kapayana kadar nasil bitiyor onu anlamiyorum iste 🤷♀️
nereye gidersem gideyim her şey 200 - 300den başlıyor
Hoş geldiniz Almanya'nın kıskandığı ulkedesiniz🤣🤣
Aynen aynen 😏😏
Kahve dükkanında içerim en son 60 65 lira vermistim büyük boy bardak galiba bayagi oluyo o da simdi nasil bilmiyorum uzun zamandir gitmiyorum bir kahveye 100 lira veririm hadi en kötü 150 olsun bundan fazla vermem asla alt tarafi bir kahve yani kahveyi cok severim kahveciyimdir bu yuzden goremiyorum alamiyorum evde de yapamiyorum bu aralar hazir sütlü türk kahvesi iciyorum küçük paketlerden
şu an 150 civarıdır
O kadar olmaz bizim burada su anda kücük bardak 50 liraydi 65 olmus olabilir ya da 70 olabilir büyük bardak da 90 95 olabilir bizim burada starbuks yeni acildi hic gitmedim ama o 100 den basliyordur normal kafeler var kahve onlar da 100 den basliyordur diye düşünüyorum
Bu kahve işinde iyi is var herhalde ben de bir tane acsam ki
Maksimum 200 daha bie kuruş fazla vermem. Ben aptal değilim gider evde yaparım makıyatomu onlara kalmadık akakskdkfk
20 TL verim bana da yap🤭
Ne münasebet hakaret sayarım
Hee bedava güzel teşekkürler
Yooo benim yaptığım kahvenin değeri 350 ahahahahahahahahahs
Üzdün
😂😂😂😂 sana şirketten be ayıpsın
Oley tam dışardan alım dicektim daha ucuz🤣
Teşekkürler 🌸
Ricaa
Cevap
13Cevap
Konu kahve olunca fiyat önemsiz benim için
1.000 o zmn sana Alcan mi
100 tl falan
Kahve piyasasını bilmiyorum uzun zamandır evimde kendim yapıp içiyorum kahvemi ama dışarıda içmek çok gereksiz pahalı 😃
Akıllı
230 üstünü görmedim ya jdjdj 300 den fazla vermem galibası
Aynen
175 ödemiştim. Bana çok canım geliyor dışarda kahveye bu kadar vermek
Bencede
Kahvenin maliyeti ne ki yani çok fazla uçuk rakamları ödemem
300 TL mesela
Dışarı çıkıp bir şeyler yiyip içiyorsam paraya takılmam. Şu kadar olmalı bu kadar veririm en fazla demiyorum hiç.
dısarda kahve içmiyorum zorda kalmadıkca evde içerim genelde dısarda bir dincan kahveye neden yüzlerde lirq odeyim ki yazık gunah
Valla 300 ok kabulum ama Assos da 500 ödedim biraz fazla geldi altı üstü süt köpüklü 3 shot espresso
Evde espresso makinem olduğu için dışarıda kahveye 50 tl bile vermek bana gereksiz geliyor
Aman 100 liradan fazlasi olmaz zaten içtiğim hep ayni onuda içmem olur biter
Starcbuks da büyük fincan Türk kahvesi suyla birlikte 115₺ olmuş
200 en çok😀
Maşallah maşallah 😆
10 lira veririm helalinden
Pek farketmez
100 tl verdm en son latte ye
Sıfır. Kahve sevmiyorum
Konu kahve olduğu zaman fiyatına bakmıyorum..
250₺ üstü abartılı bir rakam olur mesela
210 TL ödediydim en son.
300 ödedim
İyiymiş
Kahve sevmiyorum
25 frank vermiştim ama beğenmedim
Ücreti önemsiz bütçe dahilinde.
150 TL
Dışarda içmiyorum hiç😑
300-400₺
300 en fazla
209 heralde
Maks 150 tl
Değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?