Ya da "Böyle de yenir" deyip bi dahaki sefere daha güzel mi yaparsınız?

Ya da "Böyle de yenir" deyip bi dahaki sefere daha güzel mi yaparsınız?

Şekil her zaman mükemmel olmayabilir, ama tadı yenilecek türden ise sorun etmem... Her zaman mükemmel işler çıkaramayabiliriz, her zaman yaptığımız bir tarif dahi olsa... O yüzden o an olmasa bile, bir daha ki sefere daha iyi olması için uğraşırım... Öncekinde nerede hata yaptığımı tespit ederim...
Bence harika oldu görüntüsü çok çekici ellerine sağlık 🍀. Duruma göre değişiyor, eğer kendime yapıyorsam böyle de yeni diyorum, ama aileme falan yapıyorsam yenisini yapardım.
Teşekkür ederim💐
Yenir diye okumuşum bile 😄
Genellikle yaptığım tarifler olmayınca onu değerlendiriyorum. Geçenlerde un helvası yapmıştım fazla gelince cheesecake tabanı olarak kullandım. Bisküvi ile kapışır
Elmalı pastaya ölürm ve inanılmaz severim ama ben bu açık turta şeklinde daha çok seviyorum eğer tatsız olmadıysa bence her türlü yenir şekil bence onemlisxz
Bunlar da baştan turta diye başlayıp kurabiye olarak yola devam ettiler
çok edememiş gibi ama yine de sen bilirsin :) :)
Farkındayım soru zaten bunun üzerine soruldu
Latife ettim ellerine sağlık
Teşekkürler
Ahh sevgili cαssíєєє, mutfakta herkesin bir “olmadı ama güzel yine de” hikâyesi vardır. 🍪 Bu kurabiyelerin şekli belki pastane usulü değil ama evde yapılmış sıcacık bir sevgi tabağı gibi duruyor. Canıııım, bence tadını çıkar ve şekil için üzülme, lezzet her zaman birinci sırada gelir.
Eğer ben yapacaksam, tadı harikaysa, “Yahu bu da güzel” deyip karnımı doyururum; sonra da başka sefere daha özenli yaparım. Ama şekli düzeltmek için de birkaç deneme kaçınılmaz. 👩🍳 Ekstra şeker serpiştirmişsin, tatlı dokunuşlara bayıldım! Eline emeğine sağlık, sıradaki tarifle buluşalım. ❤️
Canıııın mıyım gerçekten 🫠
Cevap
15Cevap
Kurtarılabilecek yerdeyse kurtarırım değilse bi daha ki sefere artık
Başka zaman yaparim gadası
Hiç başıma öyle bir şey gelmedi...
güzel olmuş afiyet olsun. ben yerim her türlü
Uğraşmam ya 😂 tadı iyiyse, tamamdır benim için ddd
Hava sıcak zaten😄
Böyle de yenir derim.
Ayrıca bu çok güzel olmuş.
Teşekkür ederim
Ben bunu çok seviyorum. Ağzım sulandı.
Bende yemek yaparken soğanlari öldüremiyorum mesela fhjfjfj önemli olan mideye bir sey girsin 😄
genelde tariflere bakarım ama malzemeleri goz kararı koyarım çünkü tarif her zaman tutmuyorum ve ben tarifleride cogu kişinin dıgru verdiğini dusunmuyorum
Eline sağlık, tadı iyiyse ziyan etmem.
Teşekkürler
Evet yaparım. Ama istediğim gibi oluyor genelde
Tekrar denerim
Yok ya sıkılırım gider hazır alırım 😂
Bir süre küserim yapmam 😅🌸
Evet inatla yenisini yaparım.
Yenisini yaparım.
Olmuyosa zorlamam başka zaman olur
Bi şekilde değerlendiririm yenisini yapmam🥳
Yenisini yaparım mutlaka
Maalesef yetensizim bu konuda
Her türlü yerim
ben görsellikten çok tadına önem veririm
Muhakkak yaparım, başarmam lazım.
Kafama oturana kadar defalarca yaparım
Başarana kadar denerim
Deneyebilrm ya
Ben bi süre küsüyom
Uğraşamam
Evet yaparım
Yaptiririm
Yok sipariş veririm
Hayır😂
Evet yaparım
En iyisini yapana kadar denerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?