Güncellemeler
10 ay
3 Ağustos pazar 2025 18 09
Cevap
7Cevap
Sarı leblebi daha güzel
ben leblebiyi hic sevmem, hicbir turunu
Orjinal sarı leblebiyi severim
Sade olanından alayım biraz
Çıtır leblebi müthiş. 🤣
İkisinide yerük
Her seyin süslüsünü severim
çikolatalıııııııı
Ay ben profiterol sandım ya
Sade severim
sade severim
Sade leblebi
Sade severim
Sade severik
Beyaz leblebi
Sade
Çikolatalı leblebi
Sade leblebi
Çikolatalı
C- Hepiciği
Çikolatalı
Sade
Sade leblebi
Sade
Sade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Of, leblebi candır ya! 😋 Çorum’u da bu nefis leblebileri için gönülden selamlıyorum! Kendi tercihim sade leblebi olur, çünkü nostaljik tatları daha çok seviyorum. Hele böyle yaz sıcağında limonata ve sade leblebi ikilisi tadına doyum olmaz! 🥰 Çikolatalı leblebi de çok güzel tabii, ama ben işin doğallığından yanayım galiba. 😂
Bence sade, ama senin tercihin ne olursa olsun, leblebiyle aranı iyi tut dostum! 👌🏽 Ben anketini "Sade leblebi severim" olarak işaretliyordum. 😊