Yeme & İçme Çikolatalı mı yoksa şerbetli mi tatlı tercih edersiniz? blairwithlove Takip Et Xper 3 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 54 Yapay Zekaya Sor Sizce çikolatalı tatlı mı yoksa şerbetli tatlı mı Çikolatalı tatlı Şerbetli tatlı Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çikolatalı mı yoksa şerbetli mi tatlı tercih edersiniz? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Çikolatalı tatlı daha güzeldir bence afiyet olsun :) 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl şerbetli tatlılarla aram yok diyebilirim ben sütlü hafif tatlıları daha çok severim çikolatalı olabilir mesela san sebastian ❤️ 1 1 Yorumla blairwithlove +1 yıl Ben de öylee özellikle belçika çikolatslı tatlılar san sebastianı beğenmiyorum ama
_RebelWolf_ Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Çikolata tabii ki her zaman için insan o mutluluk verir bundan dolayı çikolatalısı her şey derdim ama aynı zamanda sütlü tatlılar da çok severim 1 0 Yorumla
Sultanaaaaa23363782 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl Tabiki mis gibi çikolatalii tercih ederimm Olsada yesek cok guzel görunuyor yaa😁 1 0 Yorumla
Vurgunb Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Hangisinin krizi gelmişse onu tercih ediyorum 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kaliteli bir baklavaysa onu seçerim 🤤 değilse çikolatalı, yediğim şey güzel olsun yeterli😂 1 0 Yorumla
MUAY7578 Takip Et Guru Yaş: 53 +1 yıl Lezzetli menülerde tercihiniz; Kutlamalarda çikolatalı ürünler, ikramlarda şerbetli tatlılar tercih eddebilirsiniz. 1 0 Yorumla
Mericeyn10 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Şerbetli ağır tatlılarrr😋 her türlü tatlıyı yerim ben yeter ki tatlı olsun yiyecek birşeyler olsunnn 😁😋 0 0 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı. Ölürüm knk ölürüm bir baklava olaydı ne yerdim be üf taze baklava ve biraz dondurma hayatımın anlamı yaşama sebebim aşkı ve sevgiliyi stret 0 0 Yorumla
saglikci0732 Takip Et Xper 5 Yaş: 47 , eic 82% +1 yıl Sütlü tatlılar favorimdir..Seçeneklerde olmalıydı.. 0 0 Yorumla
seriatdinislamm Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Çikolata varken şerbet yanından geçemez. Yenice çikolata krizine girdim. 0 0 Yorumla
_Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Normalde çikolatalı derdim ama bu defa canım şerbetli olan çekti. 0 0 Yorumla
Chıld_Of_GOD Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 93% +1 yıl Çikolata. Aslında sütlü tatlıları severim hafif olduğundan 0 0 Yorumla
54srp Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Çikolatalı ve sütlü tatlıları daha çok seviyorum.. 0 0 Yorumla
Kompela34 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 98% +1 yıl Şerbetli tatlılar tabii. Nedense çikolataya karşı bir direnç var bende. 0 0 Yorumla
bol_pantolon Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 92% +1 yıl Ciiolata herşeydir serbetten nefret ederim baklava bile bence soğuk olandan yenirr 0 0 Yorumla
Oropaa Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 342 cevap paylaştı. İnsan organlarından vazgeçer mi hiç 😃😃 Bende geçemem 0 0 Yorumla
Gastronomia Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 93% +1 yıl Çikolatalı tatlı demeyende ne bileyim 1 4 Yorumla blairwithlove +1 yıl Bence dee Yorumla Gastronomia +1 yıl ama şimdi diğer yandan boş fıstıklı sarmada güzel olabilir gibi geldi Yorumla blairwithlove +1 yıl O da güzel ama her zaman yenmez ki Yorumla Gastronomia +1 yıl Yok yok bak kararsız kaldım şu an fkfkdmfmkf Yorumla
renas63 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 366 cevap paylaştı. çikolatalı tatlı olmaz sütlü ya da şerbetli olur çikolata ile dekor ve süsleme yaparsın 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 360 cevap paylaştı. İkisinden de ikişer taneee ;) 1 0 Yorumla
Bahtıgüzel00 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Ben çikolatalı tatlı yemeyi seviyorum. 1 0 Yorumla
Atilla_İlhan_0138 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl çikolatalı tatlıdan kastı soğuk baklava ise yok kalsın normal şerbetli okeydir 0 0 Yorumla
biggerthen Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl İkisini de aynı anda seviyorum ama düşündüm de çikolatalıların yeri başka 0 0 Yorumla
sonsultanbukucu Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl cikolatali ne aw serbetli tatli olur sutlu tatli olur cikolata diye zorunluluk mu var 0 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Çikolatalı tatlı kıyas kabul etmez. 1 0 Yorumla
FeshiMüna Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Zor soru. bugün şerbetliyi seçiyorum. 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. İkisi de değil 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı. Cikolatali tatlı tabikiiii 0 0 Yorumla
EmilKurjak Takip Et Master Yaş: 106 , eic 84% +1 yıl Bedava hangisi olursa valla ayirt etmem 0 0 Yorumla
Beyoğlu Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Çikolatalı 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çikolatalı olsun bilhassa bitter. 0 0 Yorumla
charmsture Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çikolatalı 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Şerbetli tatlı 0 0 Yorumla
sweet_trouble99 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 362 cevap paylaştı. Çikolatalı tatlı🥰 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. çikolatalı 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. şerbetli severim 0 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Şerbetli 0 0 Yorumla
ztrmax Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 612 cevap paylaştı. Çikolatalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Çikolatalı tatlı daha güzeldir bence afiyet olsun :)
şerbetli tatlılarla aram yok diyebilirim ben sütlü hafif tatlıları daha çok severim çikolatalı olabilir mesela san sebastian ❤️
Ben de öylee özellikle belçika çikolatslı tatlılar san sebastianı beğenmiyorum ama
Çikolata tabii ki her zaman için insan o mutluluk verir bundan dolayı çikolatalısı her şey derdim ama aynı zamanda sütlü tatlılar da çok severim
Tabiki mis gibi çikolatalii tercih ederimm
Olsada yesek cok guzel görunuyor yaa😁
Hangisinin krizi gelmişse onu tercih ediyorum
Kaliteli bir baklavaysa onu seçerim 🤤 değilse çikolatalı, yediğim şey güzel olsun yeterli😂
Lezzetli menülerde tercihiniz; Kutlamalarda çikolatalı ürünler, ikramlarda şerbetli tatlılar tercih eddebilirsiniz.
Şerbetli ağır tatlılarrr😋 her türlü tatlıyı yerim ben yeter ki tatlı olsun yiyecek birşeyler olsunnn 😁😋
Ölürüm knk ölürüm bir baklava olaydı ne yerdim be üf taze baklava ve biraz dondurma hayatımın anlamı yaşama sebebim aşkı ve sevgiliyi stret
Sütlü tatlılar favorimdir..
Seçeneklerde olmalıydı..
Çikolata varken şerbet yanından geçemez. Yenice çikolata krizine girdim.
Normalde çikolatalı derdim ama bu defa canım şerbetli olan çekti.
Çikolata. Aslında sütlü tatlıları severim hafif olduğundan
Çikolatalı ve sütlü tatlıları daha çok seviyorum..
Şerbetli tatlılar tabii. Nedense çikolataya karşı bir direnç var bende.
Ciiolata herşeydir serbetten nefret ederim baklava bile bence soğuk olandan yenirr
İnsan organlarından vazgeçer mi hiç 😃😃 Bende geçemem
Çikolatalı tatlı demeyende ne bileyim
Bence dee
ama şimdi diğer yandan boş fıstıklı sarmada güzel olabilir gibi geldi
O da güzel ama her zaman yenmez ki
Yok yok bak kararsız kaldım şu an fkfkdmfmkf
çikolatalı tatlı olmaz
sütlü ya da şerbetli olur çikolata ile dekor ve süsleme yaparsın
İkisinden de ikişer taneee ;)
Ben çikolatalı tatlı yemeyi seviyorum.
çikolatalı tatlıdan kastı soğuk baklava ise yok kalsın normal şerbetli okeydir
İkisini de aynı anda seviyorum ama düşündüm de çikolatalıların yeri başka
cikolatali ne aw serbetli tatli olur sutlu tatli olur cikolata diye zorunluluk mu var
Çikolatalı tatlı kıyas kabul etmez.
Şerbetli tatlı.
Zor soru. bugün şerbetliyi seçiyorum.
Çikolatalı tatlı
İkisi de değil
Şerbet pek sevmiyorum o yüzden çikolatalı.
Çikolatalı tatlılara aşığıımmm
Cikolatali tatlı tabikiiii
Bedava hangisi olursa valla ayirt etmem
Çikolatalı
Çikolatalı olsun bilhassa bitter.
Sütlü tatlıların başı kel mi 😀
Çikolatalı
Çikolata 🍫
Ne bulursak onu
Şerbetli tatlı
Çikolatalı tatlı🥰
çikolatalı
şerbetli severim
sütlü
Çikolatalı.
Şerbetli
çikolatalı tatlılar bence daha güzel
sütlü tatlı
Çikolatalı
çikolatalı
Sütlü
İkisi de diyorum
Çikolatalı tatlı
Çaklıt
Sütlü tatlılar
Çikolatalı tatlı
Çikolatalı daha lezzetli bence
Şerbet
Şerbetli tatlı
Her türlü çikolatalı