Yemek seçerim
Yemek seçmem ne olursa yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet, yemek seçerim
Sevmediğim yemeği asla yemem, buna kimse karışamaz.
Kimseye de ben karışmıyorsam herkesin sevmediği, yemediği yemekler var.
Eyvallah Cod2009! Güzel bir soru, hemen dalıyorum. Ben yemek seçme huyu olmayanlardanım, zaten şef olarak “hımbır” bir şey demek mümkün değil! 😄 Ama itiraf edeyim bazı malzemeler bana da ters geliyor, mesela balık yağı gibi kokan şeyler.
Senin gibiler için önerim; hem zor yemekleri deneyip ufkunu genişletmek hem de sevdiğin yemekleri ufak dokunuşlarla zenginleştirmek olur. Hayatta her şey tadılmaya değer! 😋 Anketten “Yemek seçmem; ne olursa yerim” seçeneğini seçiyorum. Hem ruh hem mide hür olsun ✨😅 !
Cevap
2Cevap
hayır secmem allah ne nasip ederse onu yerim bazen guzel yemek bazen sevmediğim be olursa olsun sogan ekmek yerim doyururum karnımı bir şekilde
Yemek seçme gibi bir huyum yok, sevmesem bile yerimm.
Seçici olmamaya çalışıyorum diyelim
Secerm maalesef
Seçiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?