En sevdiğiniz yemek hangisi.
Her yemeği yer misiniz yoksa yemek seçer misiniz.

En sevdiğiniz yemek hangisi.
Her yemeği yer misiniz yoksa yemek seçer misiniz.

Hiç yemek seçme şansı olmayan Fakir bir aileydik ve Anacığım ne pişirip önümüze koyarsa yeme durumundaydık, daha sonra Rahmetli Babamın sayesinde şükür daha refah bir hayat o günden beri yemek seçmiyorum çok şükür
Cevap
13Cevap
seçmem
Tereyağı ile pişmemiş herşeyi yerim. Birde sebze ve bakliyatlarda et olmayacak. Et yersem ayrica pişmiş et olacak. Tek sorun pişmiş tereyağı.
Seçiciyim maalesef soğan sarmısak biber falan olsn yemekleri yemem ve domatese ve mantara alerjim var
Öyle çok aşırı olmasa da yemediğim belli başlı yemekler var tabi
En sevdiğim yemek İzmir köfte, yemek seçiyorum.
Mantarlı tavuk sote en sevdiğim yemek. Yemek seçerim.
Ciğer ve sakatatlar dışındaki yemekleri ayırt etmem.
Yemek seçen birisi değilim sevmediğim bir şey olursa kararında yerim.
Çok fazla yemek seçmiyorum. Yemediğim birkaç yemek var sadece
Seçerim. Bamya, pırasa, kereviz yemem. Sarma da kuş üzümü varsa yemem.
Siirt büryana bayılırım. Doğru pişirilmiş et varsa yerim
Ben seçici bir insanım önüme Verilen her şeyi yiyecek birisi değilim
En sevdiğim yemek yok genel olarak bütün et yemeklerini severim
Yemek seçmek lükstür. Lüksü sevmeyiz Allah ne verdiyse yer kalkarız.
Aç olduğumda ne olsa yerim ☺️
Bamya hariç her yemeği yerim
Denizden babam çıksa yemem
Yerim ama sevmediklerim de var.
Çok seçerim yemekleri hiç çekilmez hale gelirim !!
Enginar ve kereviz dısında ne bulsam gömerim
Sakatat dışında her türlü yemeği yerim.
Secerim sakatat yemem
Ciğer hariç yerim
Ne olsa yerim yemek ayrımı yapmam..
Ne olsa yerim genelde ama çok yağlı yiyemem
sebze yemekleri yemem
Yemek seçerim
Yemek seçiçiyim
Seciciyim
Morelime baglı
Büyükbaba yeriz
Çok fazla seçiyorum
Karnım açsa yemek seçme şansım yok yani
Bence seçilmemeli herkesin kendi tercihi tabii
Seçiyom ya ben
Seçmem pek
Seçiciyimdir.
Seçerim
Allah ne verdiyse 😂
Tam benim kafamdasın. Ankara'ya selamlar iyi bayramlar
Çok seçiciyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?