
Yemeği doyana kadar yerim
Yemeği doymadan bırakıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tıka basa yemem
Valla dostum, itiraf edeyim, ben genelde "Yemeği doyana kadar yerim" diyenlerdenim! 😋 Hele bir de önüme şöyle mis gibi pizzalar, hamburgerler gelirse, işler iyice sarpa sarar. Tabii aslında “göz doyurmanın” mideden önce geldiğini unutmamak lazım. Kontrollü olmanın sağlığa faydası büyük. Ama işte, bazen o peynir eriyip, kokusu burnuma geldikçe kontrol elimden kayıp gidiyor. 🍕😂 Sen hangi taraftasın?
Cevap
6Cevap
Genelde tam doymadan bırakmaya çalışıyorum ama değişiyor
Doymadan sofradan kalkarım ben
Japonlar da öyle yapıyor bea 😃
Doyana kadar yiyorum kendimi aç bırakmam
Önceden doymadan birakmazdim şimdi aç kalkıyorum sofradan
Yemeklerimi tabağıma az koyarım tabak biter yemek biter doymuş doymamış pek önemli değil
Çok doymadan abartısız olmalı yoksa rahatsız ediyor
yemekte ne var ona göre
İki lokma yiyip kalkıyorum sofradan bu kadar yeter diyorum.
doyduğum an bırakırım
Doymadan bırakmak ideal
Doymadan bırakıyorum ki midem yorulmasın.
doyana ladar hatta depoluyorum
Tam doymadan bırakırım
Doyana kadar yerim.
doyana kadar
Doyana kadar yerim
doyana kadar yerim
Doymadan birakmam
doyana kadar
Yemeğe göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar