Eirenee1 ile döner yiyoruz! 🤤 Senin tercihin et döner mi, tavuk döner mi?

Selaaaaam olsun KScanlar, ne yesek ne içsek derkeeen @Eirenee1 döner yemeye karar verdik. Geldik İntiba'ya. Kalan dürümünü ben yemiş olmasam doymazdım galiba 🤤

Eirenee1 ile döner yiyoruz! 🤤 Senin tercihin et döner mi, tavuk döner mi?

Bizim tercihimiz et döner. Peki ya senin tercihin et mi, tavuk mu? 🌚

Güncellemeler
10 ay
KScanlar, güzel görüşlerinizi bırakıp geçebilirsiniz. Burada eğlenmeye, vakit geçirmeye geliyoruz. Hani, "Senin için ZodiacK'ı araştırdım, bilgiler topladım" gibi mesajlarla muhatap olduğum pembe üyelere özelden yazınca sizin seviyeniz düşüyor. Bu güncellemeyi paylaşmak bile bana gereksiz ve komik geliyor. Bari şu soru altına gelip ağlanmayın. Engelleyip geçiyorum 😁 (Birkaç kişiye ithafen konuşuyorum yanlış anlaşılmasın)
Eirenee1 ile döner yiyoruz! 🤤 Senin tercihin et döner mi, tavuk döner mi?
Cevapla