Değer verdiğin biri yemek yapmış ama tadı pek güzel olmamış. Sana “Beğendin mi?” diye sorunca, onu kırmadan ne dersin?

Eğer değer verdiğim biriyse, kırmamak için “eline sağlık” derim.

#yemeicme
Değer verdiğin biri yemek yapmış ama tadı pek güzel olmamış. Sana “Beğendin mi?” diye sorunca, onu kırmadan ne dersin?
Değer verdiğin biri yemek yapmış ama tadı pek güzel olmamış. Sana “Beğendin mi?” diye sorunca, onu kırmadan ne dersin?
Cevapla