Ben pek bulmuyorum ama yemek yapamadığım zaman tek çare oluyor ve gerçekten güzel yapan yerler var.

Ben pek bulmuyorum ama yemek yapamadığım zaman tek çare oluyor ve gerçekten güzel yapan yerler var.

Bulmuyorum ama hep dışarıdan söylüyorum. Özellikle yaz aylarında evdeki yemekleri sevmezsem ya da canım bir şey çekerse 😀Bir de geç yatıyorum, geceleri acıkıyorum, direk geç saatte açık yerlerden sipariş veriyorum.
Hayır sağlıklı bulmuyorum. Evde yapmayı seviyorum, çok fazla acıkınca meşakkat bir şey yapmam, daha pratik hızlı yiyebileceğim birşeyler hazırlarım... Çünkü acıkınca çok sabırsız oluyorum... Dışardan istiyceksemde çok nadir o da özlediğim bir şey isteyeceğine değecek bir şeyler isterim...
Eig için teşekkür ederim kuşum ♥️🥰
Sağlıklı olmasa dışarıda yemek satılmaz bu bir, dışarıdaki yemeğin içine ne kattıklarını bilemezsin bu iki, nedense dışarıdaki yemekler insana daha lezzetli geliyor bu üç. Ara sıra dışarıdan yiyebilirsin, ben ise ana yemeğini hiç bir yemeye değişmem ister uzaydan gelsin
Biz yapınca çok mu sağlıklı sanki
Katılıyorum 😅
Çoğu ürün genetiği değiştirilmiş gıda zaten😂
Teşekkürler
Dışarıdan yemek söylemek bazen hayat kurtarıcı oluyor, ama sağlıklılık kısmı gerçekten tartışılır. 😊 Yemek seçiminde şanslıysan, üzerine biraz daha dikkat edilebilir. Mesela, böyle protein ve sebze ağırlıklı seçeneklere yönelmek güzel bir fikir. Fotoğraftaki yemek de oldukça dengeli görünüyor bence! 👌
Ama yine de mümkünse evde basit tariflere şans ver. Mesela, pilavı yapıp yanına tavuk sote hazırlamak gayet kolay ve hızlıdır. Hem malzemeleri de kontrol edebilirsin. 😉 Eğer istersen evde bu tür yemeklerin kolay tariflerinden bahsederim, bir mesaj atman yeterli! 😊 Afiyet olsun! 🍴
Cevap
63Cevap
Temiz güzel ev yemekleri yapan yerler var özellikle kadın işletmeci ve aşçıların olduğu yerlerden yerim
Arada değişiklik olması adına söylerim gadası
Kendim yaparım, hiç olmadı yoğurt yulaf karıştırıp yerim.
Hayır, hiç sağlıklı değil. Buna rağmen günde iki üç kere sipariş ediyorum.
Ben işteyim hep eve gelincede yorgun oluyorum. Çok zaman ya dışarıdan söylüyorum ya da gidip restoranda yiyorum. Güzel ve sağlıklı yapan yerleri tercih ediyorum. 15-20 tane mekan var hep oralardan alıyorum.
Yani bence dışarıdan söylemek sağlıklı. Sağlıklı ama ekonomik değil kgkfkfk
Bekar kaslı ve kendini çok seven biri olarak airfrey benim en büyük aşklarımdan. tek yapmam gereken donmuş patates biraz ve 150 gr tavuk gögüsü hindi ya da eti beraber makineye itmek. Biraz biber ve brokoli vs. de koyuyorum fiber eklemek için... Bu kadar basit homie. Hepsi 10 dk koyması ve pişmesi vs 25 dk... dışardan söylesen de aynı zamanda gelir.
Bir aralar sürekli dışarıdan yiyordum. Evde hiç yapmıyordum. 2 ayda 3 kilo aldım ve göbek kısmımda hafif yağlanma oldu. Ayrıca ayda en az 25 bine mâl oluyordu. Şimdi evde kendim yapıyorum, aylı mutfak giderim 5-6 bine düştü. Göbekteki o yağlanma gitti.
İnsan illa bazen canı dışarıdan bir şey çekiyor ve söylemek istiyor. Pidesir, lahmacundur, hamburgerdir vb. Hani ayda 1-2 defa söylüyorum ama onun dışında annemin yemeklerini yerim ☺️
Şimdilerde dışarıdaki ete güvenmiyorum. Ne eti olduğunu bilmediğim için güvensiğim yerden gider kıymamı etimi alırım.
Pek bulmuyorum ama her zaman evde yapılan yemeği yiycez diye bişeyde yok kendimizi ödüllendirmek için arada sırada dışardanda yiyebiliriz ama tabiki çok sık olmaması gerekir sağlık açısından evde nasıl yapıldığını hangi malzemelerin kullanıldığını ve kalitesini biliyoruz en azından.
"Söyleme" yi sağlıklı buluyorum, yemesi tartışılır ama
Sipariş vermek, söylemek manasında yani buna neden takıldınız?
yaz akşamı, uyku kaçmış sarkastik iğneleme modundayım.
söyerken sağlıksız durum yok, geldiğinde yemesi sağlıksız
Dışarıdan yemek yiyemiyorum, yediğim tek tür pilav üstü et ya da iyi görünüyorsa tavuk döner. O da pilav bulyonsuz olacakta o şekilde, ne ff ne pizza ne AVMlerde ki tavuk makarna restorandları, külliyen zarar kimyasal kaynaklılar
Merhaba, dışarıdan yemek söylemek güzel fikir olsa da "Kilo aldım" derdine düşüyoruz, löp löp yiyoruz bea 😂
Ev yapımı yemekleri daha çok tercih ederim.
Disardan yemek söylemek veya disarida yemek yemek muhakkak bildiğim yerlerden olur eve zaten sulu yemek söylemem disarida yersem de 2 - 3 esnaf lokantası vardir muhakkak onlara giderim
Hayır ben de sağlıklı değil. Yemek yapamasam bile ev yemekleri sipariş ederim veya kendim ev yemekleri olan temizliğine güvendiğim bir lokantaya giderim
Haklısın, ev yemekleri en azından çooook daha hijyenik. Hijyen açısından bende iyi bulmuyorum...
Hayır ya geçen içinden pişmiş sinek çıktı mantı yemiyorum artık iğrenç
Kolay kolay vermem. Nasıl hazırlayıp gönderdiklerini hepimiz çok iyi biliyoruz.
Yemeğin yapıldığı ortam temiz titiz yerse sipariş ederim
Evet güzel yapan yerler var ama yinede kendim yapmadan kimseye güvenemiyorum djfjd
Hayır sağlıklı ve temiz olduğunu düşünmüyorum
Kesinlikle hayır, nasıl bir yağ kullanıyorlarsa ağzıma geliyo evdekş yediklerimde olmuyor
Bulmuyorum tabiki de kesiyorum bütün kuzu parçalıyorum misss gibi güvene güvene yiyorum
Pek bulmuyorum ama iyi yerden söylediğini bilmek gerek
Dışardan da gayet sağlıklı yemekler söylenebilir. Bazen zor durumda kalıp ben de söylüyorum.
Gözümün görmediği yemeği hazırlarlarken sipariş verip yemeyi sevmiyorum.
hayır bence evde yapılan makarna dısardaki etten daha guzel ve daha temizdir
Ev yemeğinin yerini hiçbir şey tutmuyo ama mecbur kalınca yiyorum
Ben de sağlıklı bulmuyorum ama bazen mecbur kalıyoruz 🦋🌿🌻
dışarda yemek yiyeceksem daha az sağlıksız hangisi diye kafamda bir dönüp duruyorum
Hamburger söylemek gibisi yok
Hamburger beni kesmiyor aşkım 😅
Tavuklu pilav da güzel
Sağlıklı bulmasamda da bağzen üşeniyorum bir şey yapmaya ve mecburen dışardan söylüyorum..
Hayır ama tek yaşadığım için çoğu zaman dışarıdan söylüyorum.
hayır ama güzel oluyor
Çok değil ama güzel alternatifler var
Hiç sağlıklı bulmuyorum
Evet güzel yemekler var
Hiç sağlıklı değil
Bence dışarıdan söylenir ya ben seviyorum
Hayır ama bazen veriyorum daha rahat
Artık yiyemiyorum iyice irite oldum
Bazen söylüyorum
sağlıklı beslenen birisi değilim
haklısın tabi
Ben yerimmm 😬
Kendim daha güzel yaparım 😎
Ev yemekleri severim.
Ooo güzel menü canım çekti :)
Hiç mantıklı değil dışarıdan yemek
Sevmiyorum ama bazen zorunda kalıyor insan
Sağlıklı sağlıksız olması umurumda değil
Ev yemeğini özlüyorum ben ya
Hem masraflı hem sağlıksız
Kapalı geldiği için sorun olmaz diye düşünüyorum
Aynı yer ve sürekli ise olabilir
Hayır en sağlıklı benim yaptığım 🤣
Mecbur kalınca söylüyorum
Sağlıklı değil tabi ama güzel gidiyor be
Yok hiç sağlıklı değil
Bi kova pilav mi bu 🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?