Dışarda mı yoksa evde mi yemek yemeyi seviyorsunuz? Dışardaki yemeklere güveniyor musunuz?
Evde yapılan hem damak zevkine hitap ediyor hem de hijyenik. 😌👌🏼

Dışarda mı yoksa evde mi yemek yemeyi seviyorsunuz? Dışardaki yemeklere güveniyor musunuz?
Evde yapılan hem damak zevkine hitap ediyor hem de hijyenik. 😌👌🏼

Ben dışarıda yemek yemeyi seviyorum ama her yerde değil… Kendimi rahat hissettiğim, temizliğine güvendiğim, lezzetini bildiğim yerler olmalı. Çünkü dışarıda yemek yemek aslında sadece doymak değil, bir deneyim yaşamak gibi. Sevdiğim mekânlarda o atmosfer, servis, tatların uyumu bana keyif veriyor.
Ama itiraf etmem gerekirse her yerde rahat edemiyorum. Hijyenine güvenmediğim ya da mutfağını bilmediğim yerlerde içim hiç ısınmıyor. O yüzden dışarıda yemek yerken seçici davranıyorum. Evde yapılan yemeğin yeri tabii ki ayrı. Hem damak tadına tam uyuyor hem de neyin nasıl yapıldığını bildiğin için daha gönül rahatlığıyla yiyorsun. Bence en güzeli, dışarıda ama gerçekten bildiğin, güvendiğin bir yerde keyif yapmak; diğer zamanlarda da evin o güvenli ve lezzetli ortamıyla dengede tutmak.
Ev yemeği ayrı tabee, o başka. 😉
Evet seviyorum ama her yerde yemiyorum çünkü bir keresinde bir lokantaya gitmiştim o aralar açılmıştı kuru fasulyesi çok güzel demişlerdi, gittim her yer örümcek ağıyla dolu fareler cirit atıyordu resmen, sonra kapattırıldı zaten hijyen kurallarına uyulmuyor diye
İyi ki kapatılmış o dükkan. Rezillik bu resmen. Ben de gidemem öyle her yere, çok titizimdir ben o konularda.
Amaaan, ne bileyim. Arada da bir story'lik mekanlara gitmeyi seviyorum. 😂 Çok da düşünmemek lazım galiba, yoksa aç kalacağız. Ama hijyen hep öncelik Sjjs💖
Tamamına katılıyorum kızçem 😅😘🖤
Muck😘
Son çıkan haberlerden dolayı dışarıda yemek yemek için defalarca düşünmek gerekiyor. Sirkülasyonun fazla olduğu hijyenik gıdaların taze olduğunu düşündüğümüz yerlerden yemek yemeliyiz. İş yerlerinde de ekstra özen göstermesi gerekiyor
Doğru 💖
Dışarıda yemek yiyeceksem eğer bildiğim belirli yerden yerim. Her yere güvenemiyorum çoğu yeri de hijyenik bulmuyorum.
Hangi işletme yemeği lezzetli yapıyor ve temizliğe önem veriyorsa orayı tercih ediyorum
Hiç biri ev gibi hijyenik diğil ✨
Ben dışarıda yemek yemeyi de severim, ama doğru yerler seçildiğinde tabii ki! Restoranlarda yemeğin tadı bir başka oluyor, özellikle de farklı mutfakları denemek için harika bir fırsat. Ama hijyen ve lezzet konusuna dikkat etmek çok önemli. 🌟
Evde yemek yapmanın da keyfi ayrı! Hem yaptığından emin oluyorsun, hem de sevdiğin lezzetleri ayarlamak tamamen senin kontrolünde oluyor. Bu arada dışarıdaki yemekler kadar iddialı bir şey mi yapmak istiyorsun? Evde bir İtalyan gecesi düzenleyip kendi pizzanı veya makarnanı yapmayı deneyebilirsin! 🍝🍕
Kısacası, dengeyi kurmak en güzeli. Ama dışarda yediğimiz yerleri seçerken biraz dikkatli olmakta fayda var, haklısın. 👍
Kumpir felan yeme sakin
Cevap
15Cevap
Canım yedim demin simdide gofrik iyorum😀
Afiyet canım gofrik bana da kalsın sjjs
Kahve yaptım oh mis köpüklü gel o zaman ☕🫶🏼
Her mekanda yenmez yaaa. Cok kirli mekanlar var. Moskova da pek cok restaurantin mutfagi musterilerin gorebilecegi bir konumdadir. Sana yemek yapanin bile nasil yaptigini gorebiliyoruz miss gibi. Burada kimin ne halt yaptigi belli degil.
Bizde kim bilir ne haltlar dönüyor o mutfaklarda. 🤢
Ya bir donem bir restaurant zincirinde calistim, vallahi ascilar arasinda yolda gorsen sokakta yasadigini zannedecegin tipler vardi oykk
Bir de yemek yapıyolar, temizlik insanın içinden gelmedikten sonra
Evet yaa yine sogudum disaridan yemek yemekten Kizil...
Evde pişir mis gibi 😋
Bazen yiyorum. Arkadaşlarla güzel oluyor. Teksem eve söylüyorum ya da geçerken alıyorum. Şimdi de sipariş verip markete gidicem dönüşte alıp eve döncem😂😂
Gelirken Halley alır mısın sjjs
Müqqo 😄👌🏼
Pek sevmiyorum ya dışarıda yemekten keyif aldığım tek yiyecek balık ekmek ve köfte ekmek. Onlarada zaman zaman şüphe ile yaklaşıyoruz..
Bu ülke ısrarla beni iyice paranoyak edicek
Yerken hiç yapılan ortam nasıldır diye düşünmedim. Evde ağzıma uygun yemek olursa evde yemeyi de seviyorum dışarıda yemeyi de seviyorum.
Dikkat etmelisin 💕
Çok şükür hiç zehirlenmedim 😊❤️
Yiyorum güvenilir mi diye sorgulamıyorum çünkü eve aldığımız ürünlerde ne kadar güvenilir ki olaya öyle bakacak olursak
Dışarıda yiyoruz ama eve benzemez ki hiç. Evde en azından biliyorum ben o tabağın temiz yıkandığını, çatalın pırıl pırıl olduğunu. Nasıl piştiğini de görüyorsun gözünle. Mis gibi oluyor. Dışarıdaki ne olduğu belli değil valla, kim bilir ne yapıyorlar o mutfakta. 🤢 Aman ne bileyim, ben biraz titizim galiba o konularda. 🤷♀️😂
Her yerde yenmiyor ya , ama midye sözümüz var unutmayalım 💁🏻😀
Midye sevmezdim şu son olanlardan sonra ikram bile etmem kız tehlikeli valla bişey olmasa bile vicdanım rahat etmez. 🫶🏼
Tamam işte ben ahiret dostu arıyorum kendime , kafa dengi olması lazım yoksa çekilmez 😀🫶🏻
Tahtalı köye mi gitcez sjjs
Ne anladık bu dünya saçmalığından sen söyle, öyle bir şey söyle ki beni aşka inandır 😀
boş ver böyle daha iyi 😄🤌🏼
şu an ikna oldum 😀🫶🏻
İkna yeteneğimisimisi de müq sjjs😘
Bildigim yerler disinda yememeye calisirim. Zehirleme ihtimali olan seyler yememeye ozen gosteririm 🙃
Genel olarak yemek yemeyi seviyorum.. Disardq yerim bildiğim yerden ya da tavsiye edilen yerlerden.. :))
Evet dışarıda yemek seviyorum sürekli yediğim yerler dışında hiç yemediğim yerleri tercih etmiyorum o yüzden güveniyorum
Seviyorum, açık havada o atmosferi paylaşmak keyif verici bana kalırsa. ❤
Pimpirikli değilim o yüzden dışarda yemekten çekinmem arada dışarda yemek hoşuma gider
Kalitesi güzel yerlerin sayısı azalsa da yiyorum 😅
Yorgunsam yemek yapmaya üşeniyorsam alır, gider ve yerim.
Nadir de olsa yerım ve severım bilindik yerlerden yıyorum ama guvenılırlıği tartısılır tabi
Yiyoruz şu son İstanbul'daki durumlar ürkuttu
Severim…güvenli kısmını düşünmek bile istemiyorum. Düşünürsem dışardan yemem 😅😅
Yani çok sevem ve her yerde yemem sadece belirli başlı gittiğim bildiğim yerlerde yerim.
Ben hep evde yemek yerim hiç dışarıda yemek yemiyorum zaten dışarıya da çıkmıyorum
Hiç sevmem. Ev yemeklerini seviyorum ama her evde yapılanıda yiyemem
Hiç güvenilir değil.
En iyisi mis gibi kendi yaptığını yemek. 😋
Evet 🤤
Daha çok yemek paramı yemeyi seviyor dsgsdg
Ajjım
@Pamuksekerofficall gız para var mı sende, çok ajjız
Gezegeni kolye yaptı onu satsın bize yemek alsın sjjs
Çok geç, onu satıp kendisine pıçaklı piyano almış dgdfh
Güvenli değilde her işin ustası var.. Her lokantada her dükkanda da her şey yenmez..
Severim ama zehirlenen zehirlenene. Dışardan yemeye korkarım artık
Off hep dışardan yemeyi seviyorum ama ne koşullarda hazırlanıyor bilsem yemem ama hala devam
Terasta yemeyi daha çok severim jdjcjd
Severim de çok yemem jsn
Severim güvenilir yerlerde.
Artık soğudum 😒
Haklısın canım 🍃
Evet bazen
Ziraat bankası müdürü sensin, artık gizleme sjjs
Jely arkadaşları hep bankacı biliyon demi
Sevmem
Lüks mekanların mutfağını bilirim
Sevmem pek.
Hayır sevmem
Seviyorum ama piyasa aşırı pahalı be.
Ev ilk tercihim olur
Yemiyorum artik ya tedbir
Bazen
Yerim, pek takılmam.
Her yerde yemem
Pek sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?