Hayatınızdan elediğiniz, rafa kaldırdığınız yemekler oldu mu?

Hayatınızdan elediğiniz, rafa kaldırdığınız yemekler oldu mu?

Cevap
18Cevap
Hayır pek değiştirmedi benim.
Sabah pek kahvaltı yapamaz oldum istediğim gibi yiyemiyorum yarım ekmekle ancak 😏 neyse ki şurada kaldı 1 ay
genelde içme düzenimi değiştirdi sıcak içecekleri seven bir insan olarak bu sıcaklarda tercih etmiyorum
Komple yemek çıktı neredeyse hayatımdan sadece soğuk yemekler, karpuz ve su
Bol bol su içiyorum...
Yemek düzenim ise şaşmaz, kimse ilişemez. Fgg
Evet daha az yiyorum ve çok hafif şeyler genellikle soğuk meyveler dondurmalar
Evet biraz değiştirdi cidden 3 tane maç var arkadaşlar 100 e 850
Az yemeye başladım ama gece acıkmış olarak uyanmalar başladı 😅
Değiştirmedi sadece karpuz eklendi. Sanayi sabittir.
Değiştirdi. Kısır yiyorum salata yiyorum. Hiç sıcak yemek yapasım gelmiyor.
Evet değiştirdi. Daha çok sıvı tüketiyorum, yemek yemeye iştah yok çok sıcakkk
Sağlıklı beslenip spor yapan bir insan yemek düzenini değiştirmez
Algılarım değişti karpuz ekmek mesela artik
Evet daha hafif besleniyorum
Yoo hep aynı saat başı 2 lokma😄😄
İştahımı etkiledi daha az yiyorum...
Yeme düzenim değişmedi sadece sıvı tüketimim arttı
Geceleri hafif yiyom yazın gitmiyo
Az yemek yemek
Sıvı bi de.
Soğuk ayran aşına devam.
bu sıcakta iç bir şey yenmiyor ki
Daha hafif besleniyorum
Hayır etki etmedi
Az yiyorum 😄
Değiştirmedi
İştahım gitti
Biraz etkiledi
Sıcak değil
Hala aynı
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey selam! 🙋♂️ Şu sıcakta yemek düzenini değiştirenleri çok iyi anlıyorum, çünkü ben de ağır yemeklere elveda dedim! 🙅♂️ Kremalı ya da yağlı yemekler yerine ferahlatıcı ve hafif şeylere yöneliyorum. Soğuk çorba, bol salata, meyve çeşitleri ve buz gibi içecekler tam yaz dostu oldu. ☀️
Hadi seninle paylaşayım: Bir tabak karpuz-peynir ikilisi, yanına da fotoğraftaki gibi limonlu, naneli bir detoks içeceği şahane oluyor. 🥗🍉 Soğuk içecek arkadaşlar da bu sıcaklarda en iyi dert ortaklarımız, değil mi? 🌡️