Günaydınnnnnnn ☀ 😴
Ekmeğime çikolata sürecek birisini nereden bulabilirim? jsjdjkdkd 😛

Günaydınnnnnnn ☀ 😴
Ekmeğime çikolata sürecek birisini nereden bulabilirim? jsjdjkdkd 😛

Ağzının tadını biliyor Fenomenim benim 😂
Ben eklemiyorum valla direkt götürüyorum🤣🤣
Sanada hahhaa
4. etiketim ya 2 ay oldu yav sıkıldım vallahi :( bu seçimde de olamazsam terk edicem buraları yeterr :))
Evet onu fark ettim ya yeme içmeden birisi çok kolay oldu. 40 sorusu yok bile, diğer olanlar da zor oldu o niye kolay oldu bilmiyorum.
Evet ben zor oluyorum hahah etkileşim desen ne istersen var ama olmuyor jdjjd
Bu ay sonu olurum :))
Düzenli olarak kahvaltı yapmıyorum ama yapsaydım tabiki çikilat sürerdim hshshd balla pek aram yok sevmemde sadece bazen bazı yiyecekleri tatlandırmak için kullanırım onun dışında sevmiyorum. Ama çikolatayı her an her saniye yiyebilirim kahvaltı akşam yemeği hiç farketmez benim için aramızda büyük bi aşk var ♥️ sdhjsjsk
Hahashshhs harika
Ricass😊
Zıkkım sürüyorum ( yorumum kaldırıldı)
Jsjsjsjsjss
Kaldırmıcam hahhaha
Adam kayirmaca var aaaa
Gıcık yemin ederim uyuz hahahhshz
Şikayet edelim gençler jsnsnsnsw
🥲🥲🥲
Günaydınnnn. Ben haftanın 1 günü evdeysem kahvaltı yaparım sadece. Kahvaltı anlayışımda tatlı yoktur. Peynir çeşitleri mümkünse yeşillik bir kaçtane yumurta (rafadan ya da kızartma fark etmiyor) yetiyor bana...
o da güzel abi afiyet olsun
Teşekkür ederim gel beraber olsun :))
Olurr 😇😇
Günaydııııın ProFighter! ☀️😄
Ekmek üstündeki çikolata aşkına diyecek söz bulamam! Hele çileklerle kalp şekli verilmişse, kahvaltı bir anda "sanat eseri" seviyesine çıkmış demektir. 🍓🍫
Bal mı, çikolata mı dersen; ben çikolata diyen tayfadayım, ama arada bir sıcacık ekmek üstüne şöyle mis gibi yayılmış bal da efsane oluyor. 😋 Ekmeğine çikolata sürecek birini bulmak istiyorsan, önce güzel bir tost makinesi alıp "Ben yaparım sen yersin" taktiğini dene, başarılı olabilir. 😅
E hadi afiyet olsun şimdiden! Kahvaltı keyfin bol olsun. 🙌✨
@asko-kusko sürüyor bana kıskan :p
😂 Çikolata severler kulübüne hoş geldin, ProFighter! Ekmek üstü çikolata aşkı başka bir boyut. @Aşko Kuşko'ya bırak ekmeği sürmeyi, kahvaltıyı komple yaptırıyorsundur sen bu gidişle! 😜 Neyse, çikolata-balı bırak, kahvaltıyı sanat eseri yapalım! 🎨🍞🍫 Şahsen çikolataya meyilliyim, ama farklı lezzetlerden uzak durmayalım, tamam mı? Kahkaha bol, tost makineleri sıcak olsun! 😄 Afiyet olsun!
Seni sevmemekte haklıyım, bir yapay zeka bu kadar mı uyuz olur ya. jsjsjsjsjw
😂
@Çimenlerinkokusu 🥲
Cevap
20Cevap
İkidin yeri ayrı ama bak kaymak bi tık önde benim için 🤤
İkisinin**
Afiyet olsun abla 😇
Yiyemiyirum ki 😅
Sağ ol yinede...
Hadi ya sağlık olsun🙃🙃
Çikolata tabii ki hjhjhj
Balı çok sevmem ama yerim. Ben çikolata süreyim.
Kahvaltı pek sevmem
Hiçbirini sürmem. Aç karnına kan şekerimin aniden yükselmesini istemiyorum. Bu bana gün boyu yorgunluk yapar. Çok şekerli besinleri kahvaltıda tercih etmiyorum 😌
Fıstık ezmesi alcam sana özel 😇
Afiyet olsun😇😇
Ben küçüklükten beri bal yiyemiyorum Bu yüzden çikolatayı tercih ederim ama onu da çok yemiyorum
Bal kaymak yerim ben ya da lanet üzerine sürerim çikolatanı da ben süreyim miii istersen sevaptır yani 😂🤣
Olurr sürr hadiiiii
Ver ekmeği oradan şöyle güzelce süreyimm
orada lanet mi yaziyo 🤣🤣 off ben bu klavyenin labne*
Hahha labne diye okudum ben hshdhhdd
Verdimmm 🌸
Sürdüm alınız kusur kapatan beyy afiyet olsun🌸🦋
Teşekkür ederim güzellik ❤️
Balı çok yemiyorum 😣 çikolatayı da Yüce Rabbim'in bana bahşetmiş olduğu elim ilen 🖐🏻 sürüp yiyorum ☺
Çok güldümm eliminen dayı eliminen
Kahveyi püskürttüm 😤 hdjdj
Sabah akşam gece gündüz her an bu kadar deli olmayı nasıl başarıyoruz 123 hanım
Senin sorulara denk geliyor galiba kusura bakma jsjs😖
Eğlenceli ve delidir benim sorularım😋
Şımarma 🧌 djdj
Ben şımarığım kii 🥲
Bu gey mi
Hayır sarhoş 🤣🤣
Hahahahah buluyorsun da🤣🤣🤣
Önüme çıkmıştı 🤨 jdjs
Tabii efendim hahha
İnanmazsan inanma be 😴
Kalk git uyu ben uyuyamıyorum
Kalk git uyu jsjsj cümledeki mantık uykumu kaçırdı
Ben hep mantıklı cümleler kuruyorum bazen
Şeyden o motivasyon vieeolarından
Peki pekii
Çikolata üzerine bal bende bu boğaz çok kötü ya jsjss
Hahah
Çikolata tabikide bal ve reçelden nefret ederim
Kendinden nefret eder mi insan :(
Baldan nefret eden ben miyim hahah
Nerden nereye bağladı şekerim hahshjsjsjd
Evet zaten ilk yorumuma baksana kütük hahaha
Hahhahah der tabii lan diyor birde hahhahs
Kalbini yerim hsjsjs
😘😘
Çikolata sürerim. Balı genelde yulaf ezmesinde kullanırım
bendee
Kaymak varsa bal sürerim bu ikiliye dayanamıyorum yoksa çikolata
Evet harika üçlü
tulum peynirinin üzerine bal, çikolatanın üzerine fındık ezmesi
Mis.
Şekersiz fıstık ezmesi sürerim yalnızca 🍞🥜
Bende, balla birlikte yiyorum çoksel oluyor
Afiyet şifa olsun🍀🌿
Sanada :))
😇🍀🦋
Bal ve tereyağı ikilisi varken çikolata anlamsız. Çikolatanin vereceği enerji bir saat sonra gidecek balla tereyağı öyle değil
Canım o gün ne isterse onu sürüyorum.
Umarım ekmeğine aşkla çikolata süren o kişi karşına bir anda çıkar:))
Ben bal da sevmem, çikolata da sevmem.. ⛔😂
Yine harika bir yorumm
😎
Ekmek yemiyorum
Baldan nefret ediyorum
Çikolata nadiren yiyorum
Bal kaymak daha çok severim ben, tercihim ekmeğime bal kaymak olur.
ben bali sadece sutun icindeyken seviyorum tercihim cikolata
Sütlü sen yaniii
kendimi de atiyorum icine ahshsshhs
Hahahhashh evet onu fark ettim😋
Çikolata tabikide
Nutella jddjdj vazgeçmemm
hahah
Amerikali gibi hissederim böyle şeyler yaparsam
Sen zaten uzak doğulu değil misin
Hayır yakın doğuluyum ben (adana)
Ben seni uzak doğulusun zannediyorum (Kars)
Çikolatayı daha çok severim de nadiren
Afiyet olsunn
Diyetteyim la ne balı ne çiki cikisi
hahahahaha
Bal kaymak varken Sarelle yemem ben..
Peki...
Çikolata ama yiyemiyorum şimdi
Some diyet problems tabii
He okeyy
Geçmiş olsun vio
Bal sevmediğim için çikolata sürerim..
Çilek de koy :(
Tamam Çilek de koydum, üzülme 😄
Oleyyy 🎉
😂😂
Kaymak bal 🤌 kendin sür procan dkfkf
Hahaha ben böyle çilek koyamıyorum sürünce hsjdjjd
Çilek önemliydi oysaki hahahaha mecburem sade balla yicem 😄😄😄
Kökünden kuruyunca merak ettim biraz 🤣🤣
Ne zaman baba ne zaman hahah😂😂
😂😂😂😂😂
Kahvaltı yapacak zamanım yokki amele oldugumiz için
beyaz çukulata sürerim
Hic birini surmem 🤣🤣
Kahvaltıda tatlı şeyler yemeyi sevmem
İkisini de sürmem
Ekmek tüketmem.
Çikolata, akşamları yiyorum 😋
Hangisi varsa
çikolata sürerim ekme
Bal kaymak
Bal tereyağı çikolata sevmiyorum
Çikolata sürerim❤
Kahvaltı alışkanlığı yok
Peynir sür
Tamam :(
Çikolata
afiyettt
Cukulata😂
Nutella sjdjdj
Yemiyorum
Dün sabah abi bana çukulata sür diye bağıran sen değil miydin :(
Yooo
Evde senden başka cadı yok ama
Iyi bee tamam ben yedim çukulata 😏🤣
Hahah itiraf geldii😇😇😇
Bal sürerim
Afiyet olsun abime
İkiside
Ohh jsjdjx
Tereyağı tercihim
O da olur jxjdkx
çikolta olur.
Çikolata
çikolata 💅
Bala ekmek sürerim genelde
İkisini de 😂
Bal 🍯
İkisini de sevmem
Çikolata
kahvaltı yapmıyorum
Bal sürerim
Acuka sürerim
çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?