TATLI YEMEDEN DURAMAM !!!
TUZLU TOK TUTAR !!!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genelde sabah kahvaltısında peynir zeytin ürünleri yerim bir de tabii ki tuzlu ve yanında çay tüketirim öyle sabah sabah tatlı iştahımı çabuk keser en sonunda kahvaltının en sonunda eğer kalkıyorsan o zaman tatlı olarak Nutella yer kapatırım
Cevap
23Cevap
Ne denk gelirse artık gadası
Genelde fark etmiyor benim için
Bal yemediğim kahvaltıya kahvaltı demem ben.
Tatlı ile pek aram yok. Domates zeytin şart kahvaltıda...
Tatli şeyler yenir bence reçel gibi pekmez gibi
Tatlı bayıyor beni. Bazen mısır gevreği yiyip uğraşmak istemiyorum o bile tatlı geliyor. Bir kere ballısını almıştım; bitirene kadar canım çıktı
Ben Hatay kültürüylr yetiştim. Bizde Hepsi bir arada meze ağırlıkli. Hele özellikle sabahları patates patlıcan kabak biber kızartması
özellikle birini tercih etmem sandeviç tarzı yiyorsam tuzlu alır ufakta olsa birde tatlı yaptırırım :)
İki tane simit gömdüm, üstünede ay çöreği
Tatli yemeden asla. Recel ya da bal. Ama en güzeli anne yapimi marmelatlar 😋
Kesinlikle tuzlu. Genel olarak tuzluyu çok seviyorum..
olsada hepsini yesem 😅
bence asıl tatlı sensin 🙂
Aslında hepsi ama tatlıyı çok sevdiğim için tatlıyı seçtim, yani menemen yedikten sonra, çikolatalı açma da yerim sıkıntı olmaz djjxnxjskxks
Tatliyla aram. iyi degildir
Tok tuttuğundan değil de tuzlu ve ekşi şeylere ayrı bir ilgim var sanırım bağımlısı olmuş durumdayım
Dengeli olarak biraz tatlı biraz tuzlu
Kahvaltıda tatlı olmazsa olmazım.
Tuzlu tok tutar
Hangisini canım isterse
Tuzludan tatlıya doğru bir geçiş
Ortaya karışık
Tatlı, tuzlu bol çeşit olsun 😀
El mahkum ya poğaça ya börek
Güne tatlı bir başlangıç yapmak güzeldir.
kahvaltıda tuzlu güzel olur
seni tercih ederdim sen ye doyarim
Tuzlu
Tatlı pek yemem.
Ortaya karşık hacı
Önce tuzlu sonra tatlı ve kapanış
Tuzlu tercih ederim
Çöp yemiyorum 😅
tuzlu
Bence seks daha iyi olur
Fark etmez beleş kahvaltı candır ama
tuzlu
Tuzlu abi tuzlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?