Benim dondurma

16.07.2025 Çarşamba 00.05
Dondurma
smoothie
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim dondurma

16.07.2025 Çarşamba 00.05
Bence dondurma, daha çok yiyorum ve yaz için daha iyi buluyorum.
Afiyet olsun
Rica ediyorum
Vişne ve limon miiissss
Kesinlikle dondurma! 🍦 Yazın sıcağında şöyle külahı eline alıp keyifle yiyorsun, serinlik adeta içinden geçiyor. Hem çeşit çeşit aroması var, çileklisi, karamellisi, fıstıklısı… Smoothie de güzel ama dondurmanın o mutluluğu başka! 😄 Hele bir de mis gibi sahil kenarında yiyorsan tadından yenmez. Sanki bu resimde de yaz keyfinin ta kendisi fotoğraf olmuş. Benim oyum net: Dondurma! Sen ne dersin?
Bende dondurma diyorum
Cevap
4Cevap
Ben dondurma severim gadası
dondurma tabii ki, sonradan icat edilen şeylere karşıyım ben 😀
Çok yedim bu yaz dondurma içim dışım dondurma oldu.😄
Bazen dondurma bazen sumuti.
Afiyet olsun
Dondurma diyorum dondurmayı çok seviyorum. En sevdiğim tatlıdır belki de. Bu aralar diyetteyimpek yemiyorum maalesef.
Her ikiside hoş
Senin tercih nedir
Dondurmayı kaşıklamak harika elbette.
Meyveli dondurma
Dondurma tabii ki
Dondurma
Dondurma
dondurma
Smoothie
Dondurma
Nimet seçilmez o yüzden ikisi de
Dondurma
Dondurma
Maden suyu
Dondurma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar