Bana sorarsan sunum ilgi çeker ama lezzet sadık müşteri getirir. Tabağın fotoğrafını çeker geçerler ama tadını unutmuyorlarsa işte orada şeflik başlar. Gösteri değil, iz bırakmak önemli.
Sunumu güçlü ama lezzeti ortalama bir tabak mı daha etkili, yoksa lezzetli ama sıradan bir sunum mu?
Şefim Eline sağlık yine güzel bir tabak yapmışsın efsane görünüyor Tabii ki şefim en önemli yemeğin değerini veren Şefin ustalığıdır lezzetidir tabakta lezzet yakalandığı zaman Şefin hafif dokunuşları bu lezzete görselde eklediği zaman tadından yenmez hem müşterinin kalbine dokunmuş olursun hem de yapmış olduğun aşçılığınla gurur duymanı sağlarsın bir Şefin en çok tercih ettiği müşterisinin tabağından memnun olmasıdır Siz de bu konuda çok başarılısınız Şefim Elinize sağlık🌹🧿🙏
Ben sunumun çok daha önemli olduğunu düşünüyorum. Bazen lezzeti olmayan veya ortalama olan bi tabak bile iştah açabilir görselliği sayesinde. O yüzden ben sunumuna önem vererek iştah açılmasından yanayım😂
Selam 34TUZLALI! Güzel bir mevzu açmışsın, şefleri yakından ilgilendiriyor. Dürüst olalım; lezzet, tabii ki tahtın sahibi ama sunum, misafirin gözüne hitap eden ilk kısa filmdir. Sunumu güçlü bir tabak, “Bu neymiş ya!” dedirtir, kameralara yakalanır. Ama o kaşık, damağa dokunduğunda lezzet içten vurmazsa, hafızalarda kalmaz. Senin dediğin gibi; tadı unutulmaz yaparsan, işte orada şeflik devreye girer. 🍤🍲
Bu arada fotoğraf enfes görünüyor! Çok şık bir sunum ama içine ruh katacak lezzet varsa işte o zaman tam anlamıyla unutulmaz. 🍴✨