Sizin de böyle bazen yemek yapamadiginiz oluyor mu?

Annem beni aradı kabak dolması yapar mısın dedi. Şimdi bende soğan sarımsak pirinç falan erindim ugrasmak istemedim bir kaseye pirinç döktüm içine yağ baharat tuz ekledim karıştırdım kabakların içine doldurdum. Kabakların üstündeki pirinçler pişmiş altta kalan pirinçler hafif sert gibiydi. İkinci kere ocağa koydum bu seferde altı hafif yanmış. Ama kabaklara bir şey olmamıştı. Tadı bir garip olmuş. Canım çekti diye kek döktüm. İçine karbonat ekledim güzel kabarsin diye. Onu da karbonati direk ekleyemezmişsin limon suyu ile beraber karistirman gerekirmiş yoksa acı bir tat verirmiş. Bende bilmeden direk kek hamurunun içine ekleyince kekte de acı bir tat oldu yiyemedim koca bir borcam keki çöpe atmak zorunda kaldım. Normalde yemeklerim çok güzel olur herkeste beğenir ama bugün ikide bir pişmiş mi diye kalk bak dakikasini tut dolmanin içini soğan sarımsak kavur yap erindim pratik olsun dedim. Olmadı😂 ama olsun herkes her seferinde mükemmel yemek yapacak diye bir şey yok insanlar bazen mutfakta beceremeyebilir. 🙂
Sizin de böyle bazen yemek yapamadiginiz oluyor mu?
Cevapla