
İştahınızın olmadığı zamanlarda sırf can sıkıntısından yemek yiyor musunuz?

İştahınızın olmadığı zamanlarda sırf can sıkıntısından yemek yiyor musunuz?
Ben son zamanlarda yemek yeme alışkanlığını bile yitirdim desem yeri var.. Baygınlık geçirecek gibi olmadıktan sonra yemek bile yemiyorum.. 🫣🤦🏼♀️
Akşamdan akşama bişeyler atıştırıyorum tamam o kadar işte.. Evet zor ama yemek istemiyorum..
Eskiden binge eating disorder ım vardı yani bir anda gelen aşırı yemek yeme bozukluğu. 2020 zamanında evde kaldığımızda diyet yapmaya çalışırken ortaya çıktı bu bozukluk sonra mentalimi rahatlatarak düzeldim. Şimdilerde bazen sadece öğün atlamamış olmak için yemek yediğim var aç olmadığımda. Gün içi performans etkileniyor yemek yemediğimizde
Hayır zaten normalde de az yiyorum yemiş olmak için hiç yemem 😂
Ben çoğunlukla öyleyim zaten 😂😂 ruhumu Doyururum 🤪🤪
Cevap
19Cevap
Hayır acikmayinca yemem , öyle atıştırma huyum pek yoktur ya da çok çok nadir olur
Stresli isen. Oyuzden de olmuş olsbilir ya da kan şekerin düşmüş olsbilir arada oluyot bazen oyie
Çok şükür canım 🙏
sıkıldığım zaman yerim.
Sadece acıkınca yiyorum ben. Yemiş olmak için yesem TLC'de ki Ağır Yaşamlar programına gitmis olurdum kesin.
Zaten az öz yiyorum bro artık yeme alışkanlığımız yok zaten hayatta yeterince streliyiz yemeden içmeden düştük bea
Öyle brom
Ben yaşamak için yiyenlerdenim. İştah pek yok. Yemek yapmayı daha çok seviyorum:D
Öylesine karnım doysun diye yemek yemem… Zevk alırım yemekten… İştahım hep yerindedir…
Yemek yemek için gelmişim dünyaya, yaşasın yemek için yaşamak! 😋
Ay o kadar istahsizin icinde bi bn kaldim zannettim seni gorunce sevindim 🤣
Evet nasıl durdurabilirim kendimi bilen varsa söylesin lütfen
Keşke bilsem 🙁
Hm
Yemek yemeyi sevmiyorum abi karnım doysun açlıktan bayılmayım diye yerim hep😅 tatlılar hariç
genelde ac oluyorum zaten ac oldugum icin yiyorum ahshahs
tesekkur ederiim 😌
İştahım olduğu zamanlarda bile midesine düşkün biri değilim. Her canımın çektiğini alıp/yapıp yememeye çalışırım. "İnsanı açlık değil, alıştığı tokluk öldürür." düsturunu taşır, buna göre hareket ederim.
Sırf yemiş olmak için yemem.
Yemek için yaşayan insanlara özgü bir davranış. Yaşamak için yiyenler daha seçici 😂
Bu akşam iştahım yoktu ama aç kalmamak için yedim
Evet o zaman az yiyorum. Yemek saatinde yemem lazım çünkü bizim saatlerimiz belli.
Can sıkıntısı değilde birine sinirliydem inadına yemek yiyesin geliyor stresten yemek yiyen insanin
Yokbe o işi bir rutin olarak görüyorum yani her öğün yemeye gayret ederim az ya da çok illaki yerim öğün atlamam.
Ben mutluysam aşırı yemek yerim iştahım açılır. Canım sıkkın ve mutsuzsam akşama kadar ağzıma lokma koymam
Keşke öyle olsam. Ben zevk için yiyorum doyma haricinde 🤓
Evet ya boş yere yediğim oluyor sonra da çok kızıyorum kendime
Ben genelde atıştırmalık bir şey yiyorum pek yemek yemiyorum.
Yok canım istemezse yemem ama gel gör ki mutsuz olunca yiyom 😂🤣
Güçten düşmemek için yiyorum.
İştahım olmasa da yemek zorundayım.
Hırsımı sinirimi bazen yiyerek çıkartıyorum nadiren
Yemek yemeyi çok seven biri değilim acıkırsam yerim
Evet, bazen sadece bi lokma bile yesem midem bulanıyor bazı durumlarda.
Genel olarak bu yüzden yiyorum zaten. Yemek asli bir ihtiyaç olduğu için yoksa yemem
İştahımın olmaması görülmüş şey değildir 😄
Çok sevdiğim şeylere dayanamıyorum djdh
Evet zorlayarak yediğim oluyor bazen
Evet oluyor bazen.. 🙃🌸
Akşam evde bizimkilerle yemek dışında gün içinde pek aram yok..
Zaten zor fırsat buluyorum..
evet hafta ıcı her gun oluyor hastanede verılen yemek tamda boyle bırsey
Evet özellikle abur cubur
oluyor genelde akşamları
Evet ne yazikki açlıktan ölmemek icin
10 ogun yemek yiyorum yaklasik gunde
Hayır aç değilsem yemem
Evet
Bazen ama normalde çok severim
Hayır bir tek aç olduğum için yemek yerim
Genelde hayatta kalmak için yemek yerim 😄
Diyet listem ne derse o
Her zaman yemek yiyebilirim 😍
Son iki yılım bele
Canımın çok istediği bir yemek olduğunda evet.
Yediğim oluyor
Yiyorum
Yemiyorum hayır
Oluyor ya baya hemde
Acıktıysam yiyorum
Yiyorm bir seyler
Evet annemin zoruyla
Evet
Off kesinlikle
Nadir
yok yiyorsam yediğime değsin diye. yiyirum
Bazen
Evet oluyor
çoğu zaman evet
Evet 💅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?