Çok sevdiğim için ben mutlaka dürüm ve ve kebap üzerine olurdu birde çorba ve sütlü şerbetli tatlı eklerdim.. Peki siz😊

Çok sevdiğim için ben mutlaka dürüm ve ve kebap üzerine olurdu birde çorba ve sütlü şerbetli tatlı eklerdim.. Peki siz😊

Ben kendi restoranımı açarsam ilk ekleyeceğim şey herhalde en sevdiğim yemeklerden olan hamburger ve çeşitleri olurdu. Ara sıcaklar, soğuk içecekler ve değişik tatlılar da koyardım. Sonra ana yemek olarak et ve tavuk çeşitleri eklerdim. Herkesin zevkine göre değişen yemekler olsun isterdim, vejetaryen seçeneklere de yer verirdim.😇
Eğer kendi restoranımı açsaydım, menüye ilk koyacağım şey sadece yemek değil, anı olurdu. Mesela anne eli değmiş gibi bir kuru fasulye, yanında mis kokulu pirinç pilavı… Ardından incecik kesilmiş et döner, odun ateşinde pişmiş çıtır lahmacun ve tam kıvamında, içi bol fıstıklı bir baklava. Her tabakta bir hikâye olurdu, her lezzette bir huzur. İnsanlar sadece karınlarını değil, ruhlarını da doyurmak için gelirdi. Çünkü samimiyetin, emeğin ve sevgisinin tadı hiçbir şeyde unutulmaz.
Restoranımı açsaydım menümde ilk yaprak sarma ve dolma çeşitleri olurdu çünkü bu yemekler hem geleneksel hem de herkesin sofrasında özel bir yeri var. Her lokmasında emek ve sabır var; hem göz doyurur hem gönül. Ayrıca çeşitlendirmesi kolay — zeytinyağlısı, etlisi, biber dolması, kabak dolması, patlıcan dolması derken bir tabakta Anadolu’nun tüm lezzetlerini sunabilirim. Üstelik turistlerin de bayıldığı bir tat! 🫒🍅🌿✨
Kendi restoranımı açsam menünün baş köşesine önce şöyle efsane bir fırın makarna koyardım, sonra bol kaşarlı köz patlıcanlı kebap, başlangıç olarak da zeytinyağlı sarma ve yoğurtlu kabak kızartması 😋 tatlıda da mutlaka trileçe ve sufle olurdu çünkü hem hafif hem aşk yaşatıyor. 👀🍽️
Teşekkürler askim 💜
Merhaba Papatyamm_kırgınn! 🌼 Sorun çok keyifli, hemen dalıyorum konuya. 😄
Benim restoranım zaten var ama madem biraz hayal kuruyoruz; menüde İtalyan pizzaları olmazsa olmazdı. Taş fırından çıkan nar gibi kızarmış pizzalar düşün! 🍕 Bir yandan da Türk mutfağını onurlandırmak için zeytinyağlılar ve Urla’ya selam çakan deniz ürünleri eklerdim. Tabii bir de tatlı menüsünde İtalyan tiramisuya yer açardım. 🍰 Şimdi düşündükçe karnım acıktı yahu. 😄 Senin çorba-şerbetli tatlı kombinasyonun da harika fikir.
Bu arada karikatür çok tatlı, “Tek nefeste hizmet!” diye bağırıyor resmen. 😂
Cevap
21Cevap
Kesinlikle Kayseri mutfağından esintiler olurdu Kayseri yağlaması Kayseri mantısı gadası
Menü falan yok uğraştırmayın beni shsj kendi yemeğinizi getirin masa benden😄
Menüler genelde aynıdır ben değişik birsey yapmak isterdim dünyanın her yemeği yapılır 1 gün önceden sipariş ile hazırlanır siz gelince ısıtılıp servis edilir ister balık ya da çiğ balık ister et tavuk hindi ister sebze ister tes kebapi farklı konsept olurdu
Restoran açmam bakımı çok zor disiplin istiyor çok 😅😅 babamın eskiden vardı babam sabah 7 den 12 hata bazen 1 2 kadar kapatmaz dı kalabalık diye
Aklıma başka bir anı daha geldi 😂😂😂
Aynı restoranda babam bir çuval antep fıstığı getirmişti ben ve kardeşlerim yarısını yedik yarısını da insanlara dağıtık 😂😂 babam bunu öğrendiğin de bizi dövmüştü 🥲🥲 baya çok kızdı
Butik lezzetleri olan bir menü hazırlardım. Haftanın belli günleri belli yemekler şeklinde
meşhur annemın yemeği zıkkımın kökü olurdu :)
İlk olarak insanlara hiçbir yerde hiçbir şekilde tatmamış olduğu yemek öncesi atıştırmalık sadece tarifi bana ait ortaya karışık bir ikram tabağım olurdu..
ilk önce hoş geldiniz şampanyası ve Stuffed Mushroom Caps
Kendi restoranımı açsaydım eğer, ev yapımı yaprak sarma veya dolma olabilirdi menüde
Tüm zeytinyağlı sebzeler olurdu ege yemekleri üzerine etler hariç
Bu ekonomide açacağım son şey restoran olurdu sanırım 🙏🙌🥺
Bi tavuklu pilav yapıştırırım menüye
Farklılıkları severim, sağlıklı besinler satan hem de diyetisyenlik yapan bir restoran olabilir.
Aydın yöresi yemekleri
Biftek, mangal, yağlama, balık
Kuru fasulye ve pirinç pilavı
İlk sıraya dondurmayı eklerdim
Salata , çorba, ev yemekleri ve tatlı çeşitleri
Gaziantep mutfağı 😊
Sadece tatlı ve çorba üzerine olurdu
Et türleri olurdu kesinlikle
Banada bir bardak su 😄
menüde ilk kırmızı et olurdu:))
Restoran değil de butik Cafe açmayı çok isterdim
Farklı menüler olurdu, ana konu balık olurdu
Çiğ köfte..
Corba eklerdim
Köfte çeşidi
Soğuk baklava
Hamburger
Çorba
Senin menun çok iyiymiş bende ondan olsun
Patrona sormak gerek
Mant
Döner ve ayran 😋
Dürüm
Alkol balik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?