Eğer kendi restoranını açacak olsaydın, menüde ilk neler olurdu?

Çok sevdiğim için ben mutlaka dürüm ve ve kebap üzerine olurdu birde çorba ve sütlü şerbetli tatlı eklerdim.. Peki siz😊

Eğer kendi restoranını açacak olsaydın, menüde ilk neler olurdu?
Eğer kendi restoranını açacak olsaydın, menüde ilk neler olurdu?
Cevapla