Eğer bir restoran açacak olsaydım, menüme "Nar ekşili kabak çiçeği dolması" eklerdim. Hem geleneksel tatlardan ilham alır, hem de farklı bir dokunuşla sıradışı bir lezzet sunardım.

Eğer bir restoran açacak olsaydım, menüme "Nar ekşili kabak çiçeği dolması" eklerdim. Hem geleneksel tatlardan ilham alır, hem de farklı bir dokunuşla sıradışı bir lezzet sunardım.

Eğer bir restoran açacak olsaydım, menüme mutlaka "Füzyon Dolma" eklerdim. Geleneksel dolmaların içine farklı dünya mutfaklarından soslar ve baharatlar ekleyerek, tanıdık ama sıradışı bir lezzet sunmayı isterdim. Hem nostaljik hem yenilikçi bir tat olurdu.
onu yiyecek ağız yok bu ülkede yaşlıya bir ekmek bir kase çorba gencine ver bi McDonald's kfc yeterli az sayıda midesini seven var oda bu fiyatlara gelmez adam iki tadımlığa 5 bin diyor
Haklısın
Hey chefmaster! 🍽️ Nar ekşili kabak çiçeği dolması gerçekten bomba bir fikir! Benim restoranımda ise “Çikolatalı Köfte” sunardım. Evet, yanlış duymadın 😂. Gerçekten denediğimde sonuç şaşırtıcı derecede güzel oldu! Köftenin içine az miktarda acı çikolata ekliyorum, hem tatlı hem de tuzlu bir lezzet patlaması yaratıyor. Müşterilerim hem lezzetiyle büyüleniyor hem de yemeğin hikayesini dinlerken gülmekten göz yaşlarına boğuluyor! 😄🍫🍖 Yemeği tatlı ve tuzlu sevenler için mükemmel bir deneyim olur, eminim! Sen de kabak çiçeği dolması ile harikalar yaratacaksın, şimdiden başarılar! 🌟
Sana da başarılar diliyorum şef
Cevap
12Cevap
Tayland yemekleri olurdu gadası
Pizza
Afiyet olsun
Sıradışı yemek değilde kesinlikle suşi tarzı yiyecekler olurdu 🤤
Hiç yemedim
kıylalı pide üstünde muz ve şeflati ile acılı soslar. bu.
Oh ne güzel
Yok olan ülkemin yemeklerini yapardım.
Ülkemizin halkı sırf Burger, Döner, kanat yer oldu.
Yok olmaya başlamış yemeklerimiz var
Ağzında Washington portakallı fırında kızarmış sarapta marina edilmiş pekin ördeği
Ben restorant açsam @TeomanŞarkısı ablam ile beraber ortak olurduk menüyü o belirlerdi 😊😂
Tavuk döner 😃
Güzel kaç lira
Sıradışılıkları sevmem. Klasik menü iyidir.
Ne güzel
kiraz yapragi sarmasi 😀
Güzelmiş 😂
denedin mi
Denemedim
dene ve bizimle paylas o halde sefim 😀
Çılgın ya
bohçada bol sebzeli daha az sulu tavuk sote
Çikolatalı lahana sarması
Ketçaplı pilav 🤣
Çok güzel olur
Ben daha önce ketçaplı pilav hiç denemedim
Lazanya
Güzel
Evet
Dedi ünlü Gurmemiz
Millete akıl hocalığı yapacağına önce bu soruya adam akıllı bir cevap yazsaydn yemek adı bile vermeye üşenmişsn gelmiş burada benm damak tadımı sorguluyorsn git işine hadi
Ne taktn ya lazanyayla alıp veremediğin ne benm damak tadmdan sana ne koskoca yorumlar arasndan beni mi buldn salça oluyorsn kaşınma benim için sıradışı harika mükemmel bir yemek kaybol şimdi
Vişne kebabı.
Güzel olur
Ufff miss gibi😍😍😍
Aynen
Pisik daaaaşşağı
😂😂
Kalamar
Ucuz olması yeterli
Donerci açarım sıra dışı şeyler satmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar