Munzur su tadı nasıl içenler yazsın? 

Güzel.
Kötü.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
16Cevap
Askerde çok içtim gayet güzel gadası
Ben askerde doyum su içerdim hep onu görmek istemiyorum artıkk 😅 bunun da adı ilgimii çektii munzurrr
Su an elimde munzur şu iciyorum ben bu suyun gozesine gittim ordanda içmiştim
Tadı nasıl?
Mükemmel cok guzel alışınca başka şu icemezsin
Hani bazı su markaları mikroplu diyorlar bu değil mikroplu dimi?
O kadar bilmiyorum ama ben o bölgeye gidince kolilerce alirim arabaya koyarim
İçtim.. En kaliteli sulardan biri erikliyle beraber..
Çok övüyorlar ama denemedim.
Denersen eğer güncellemede belirt :)
Harika ötesi, memleketimin dağından geldiği için tadı bambaşka.
En iyi su bu, bu arada
Kalite anlamında
Erikliden sonra munzur su
Hayır direkt munzur
Ben İnternet'e baktim ordaki veriler oyle diyo
Yalandır o
Bencede yalan
Haftaya oradayım icerim bol bol cunku her yerde bulunmuyor
En güzel su markası ve her zaman taze
Hiç görmedim bunu marketlerde
Munzurluk arayanlar içmeli
Ph değeri çok yüksek ve çok kaliteli bir su
Piyasada vardı şu an göremiyorum
Suyun tadi mi olur ya
Adı sinir bozucu
biraz suyumsu geldi bana
güzel
Sular çoğunluk aynı bazıları ekşi ama
Memleketimin suyu 😊 en iyisi su bana göre
Hayır
güzel doğal suuu
adında hayır yok
Host köpek
İçmedim
Bence gayet güzel
En iyi su👍
Mesela suyun tadı dağ suyu gibi güzel mi?
Hani bazı su markaları mikroplu diyorlar bu değil mikroplu dimi?
Kotu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu tam benlik, ama suyun şeflik tarafında pek iddialı değilim! 😂 Munzur suyu tattım ve gerçekten yumuşak bir içimi var. pH değeri 8.45 olduğu için biraz alkali, o yüzden hoş bir ferahlık bırakıyor. Hem yemek yaparken hem de sade içmek için güzel bir su. 🌊 Eğer damak tadına hassassan, bu suyu deneyebilirsin. Oylamada Güzel diyorum! 😄