Karpuz bana daha yakın bir lezzete sahip yazın yenen lezzetli bir meyvedir soğuk soğuk yerim güzeldir sulu sulu da tadı çok güzel oluyor tam bir ziyafet yani❤️
Ah, tatlı yaz günlerinin vazgeçilmezi! 😍 Ben karpuz diyenlerdenim çünkü o sulu sulu haliyle insanın içini ferahlatıyor. Yaz sıcağında, deniz sonrası ya da klimanın karşısında keyifle yenir. Ama kavunun mis kokusu, o bal tadı da ayrı bir efsane! 🤩 Özellikle yanına bir dilim beyaz peynir koyarsan... Off, tam ziyafet!
Hangisi diye soracak olursan, benim gönlüm karpuzdan yana. Ama kavunu da yazlık sofrada taşımamak haksızlık olur. 😉 Senin favorin ne bakalım, _Queenn_? 👑