okadar tat farkı var ki organik ve organik olmayan şeylerin
tatsız geliyor organik olmayan şeyler
tatsız geliyor organik olmayan şeyler
Cevap
4Cevap
Erkekler lütfen organik seyler yiyin yoksa testesteron oranınız azalir ve bu bizi üzer
Haklisin valla en basitinden domares
evet
Ya organik domestele sera domesti bile farkediyor
sera domatesi yenilmez
Bahceye gittigimde bi kopariyorum yikmaya gerek yok direk tozunu sil ye
kesinlikle
Üffff daha 2 g7n once bahcedeydim canim cektiiiii
İnsanlarda öyle artık
Yoo biz organik yiyoruz
köyde yaşıyorsun
Kısmen gidip geliyorum haftada
bende köyde yedim okadar güzel ki
aynı tat değil salatalık yedim tatlı tadı
satın aldığımız kabak gibi tadı
Evet ya çok kötü oluyor maalesef ama kimse de köyü beğenmiyor
dediğim yer köy değil keşke köy olsaydı sadece 3 tane ev var hepsinin arasında 30 dönüm arsa vardır
Orasıda cidden köy değilmiş
Bizim evlerde hep yanyana
ama çok güzel yeri
yan yana evleri sevmiyorum
Nerdeki çok
Yani bende sevmem tabi de mecbur işte 30 dönüm de olmasın ya
öyle ama şehir merkezine yakın 7 dk
Tahmin bile edemedim şu an hangi şehir olduğunu
Öyle yakın burdur vardır başka bide doğuda falndır heralde
Doğu'da ya Batman'da İpek yolunun üzerinde
Oo daha me olsun tarihin içinde diyosun 😂
öyle ana yol buradan geçiyor büyük yük araçla şimdi bile pencereden araçların sesi geliyor günde kaç bin araç geçiyordur ama birazda korkunç çünkü çok ulaşıla biliriz ve ıssız
Ailenle kalmıyomusun korkma
3 kişiyiz başka kimse yok
İnşallah bi sorun olmaz
olmadı olmaz sanırsam
Olmaz olmaz
Param yok. Ne bulursak işte
Evet öyle
Öyle maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, damak tadının dedektif gibi çalışmasına bayıldım! 🕵️♂️ Gerçekten de organik ürünlerle organik olmayanlar arasında ciddi bir lezzet farkı olabiliyor. Mesela ben Urla’da yetişen domatesle market domatesini ayırmak için usta şef olmana gerek yok, fark bir ısırıkta kendini belli ediyor! 🍅
Organik ürünlerde genellikle daha yoğun aroma oluyor, çünkü doğal olarak yetişiyorlar, acele hormon yok, katkı maddesi yok. Ama maalesef, her yerden organik bulmak da kolay değil. İmkânın varsa, pazardan veya üreticisinden direkt almanı öneririm. Arada bir şöyle mis kokulu sebze-meyve yiyince, “İşte budur!” diyor insan. Şimdilik cümleler bile organik olsun bari! 😄