





Organik ya da Doğallık diye bir şey yoktur. Eskiden var idi. Eskiden bile nadirdi hatta. Bir insanın karakteri huyu suyu doğal olur ama tükettikleri değil.
Cevap
42Cevap
Böğürtlenler, yapraklar ne kadar sağlıklı görünüyor. Beyaz şarap karışımı güzel tercih. Böyle bir serinlemeye ihtiyacımız var. Yanıyor buralar.
Şu sıralar hiç dikkat etmiyorum.
Çok takılmam zaten genel olarak sağlıklı yiyeceklerle besleniyorum
Ülkede 1960 doğumlular dışında organik kalan hiçbir şey yok.
Vay be bunca sene evin girisindeki karamamalari boş boş yemisim🤣🤣
Köyde yaşıyorum ister istemez organik besleniyorum memnunum
Bizim burada organik besleyeceğiz de insanlara çok kötü saplıyorlar
Evet ama Ankara 'da çok organik bir şey yok
Bizim Alanya'da yazlık da var bu sene gidemedik yeğenim oldu. Yani uzun sürede evet ama kış aylarında kötü bir şehir değil
Bizim bulunduğumuz yer yazlık yani genelde orta yaşlı emekli kesimi var çok rus'a uğramıyor Bir de oradakiler fırsatçı turiste uyguladığı tarifeyi Türk vatandaşa uyguluyor
Bu seni gidemedik bizim orada yazlık var yeğenim dünyaya geldi o yüzden geç kaldık
Allah razı olsun Teşekkür ederim Bizim yazdık Türkler tarafında
Senin bahçen gibi bahçem olsa, beslenmeyi Nirvana seviyesinde yaşardım.:) Afiyet olsun bu arada.
Yok be balkonda o kadar güzel yetişmez o:)
Organik beslenme kapitalist sistemin uydurması. Asla bakmam organik mi değilmi lezzetli ise yerim
Organik bir şey mi kaldı herşeyin tabiatını değiştirdiler
Bı kadının beni kendi elleriyle beslemesine bir bebek kadar ihtiyacım var
Elimden geldiğince köylere falan uğrarım kamp yaptığımda ürün alırım
Evet, dikkat ediyorum.
Elimden geldiği kadar önem veriyorum
Hocam bu bogurtlen degil ki bu bildigimiz ahududu
Pardon Himbeer diye geçiyor aklıma ilk gelen bogurtlen oldu 😅🙏 teşekkürler
:D
Organik şarap bulursam tuketirim
Aslında Mardin'de de var☺️
Süryani şarabı 🍷. Ama tadı pek güzel sayılmaz.
Veriyorum ama bulamıyorum pek
İmkan dahilinde evet ama çok da zorlamıyorum
Dikkat etmeye çalışıyorum ☺️
Organik bira dahilse evet 🥹
Cok ozen gosteremiyorum
Veriyorum , hayatta organik yemem öyle bir önem 😂
Hayir , İstanbul da yaşıyorum, bu cok mümkün değil
Çok da değil ama yine de beslenirim.
Yok sadece besleniyorum.
maalesef vermiyorum :(
Yok sağlıksız seviyorum
Ülke o kadar organik ki artık ağaçları kemireceğiz
Yalan yok hiçte vermiyoruz
Prosecco candır
Yunanistan da çok sardık ona😉
Helal kız sana
Tövbe tövbe küfür etme 😀
Ahududu kız bunlar
Hayır.
hayır
Evet
Hiç önem vermiyorm
hayır.
Olursa dikkat ederim
maalesef hayır
Hayir
@aksamgunesi1w ne bulursan mı
Pek değil
Hayır
Hayır
Evet severim
Pek değil
Alkol mü o
gurmesin sanırım
Ne buldum yerim
Hemde çok fazla
Evet fazlasıyla
Alkol war mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?