Sizcede çalışanlar çok gıcık değil mi bı kere İskender aldım menüde 165 lira yazıyordu 210 TL almaya çalıştılar?

Bugün de 30 lira yazan çikolatadan 40 lira aldılar yanlis yazılmış olabilir falan diyolar duzeltsene o zaman benim param yok ona göre aliyom belki

Sizcede çalışanlar çok gıcık değil mi bı kere İskender aldım menüde 165 lira yazıyordu 210 TL almaya çalıştılar?
Cevapla