bazlama tost
kola
ice latte
3 çay
110 TL 😮😮😮😮😮😮
vallahi hesap ortak geldi zannettim yazıklar olsun
kola
ice latte
3 çay
110 TL 😮😮😮😮😮😮
vallahi hesap ortak geldi zannettim yazıklar olsun
Yavrum hem şikayet ediyorsunuz
Hem de gidip oturuyorsunuz
Menüde yazmıyor mu fiyatlar
Fiyatı görmeden mi yedin içtin
Yeme o zaman
İçme kardeşim o zaman...
Bu ikiyüzlülüğü hiç anlamıyorum
Cebine uygun düşmüyorsa
Gitme
Yeme
Oturma...
Bak bu kadar basit
Benim de bütçem uygun değil
Pahalı bulduysam oturmuyorum
Sen de bunu yap...
Herkes şaşırmış kim kime dum duma ülkede yaşıyoruz giderleri yükselen işletmeciler neyi nereden çıkaracağını şaşırmış durumda burada suçlu olan işletme sahibi değil giderleri durmadan yükselten yöneticilerdir...
Cevap
37Cevap
Bence gayet uygun , bu dönemde daha da yükselicek fiyatlar.. Normal değil ama , doların yükselmesi, çoğu şeye zam gelmesi böyle şeyleri de etkiliyor bence 😌
Üç çay 110 tl mi yok artık. Çayın paketini alın semaverde yapın termosa koyun çimenlerde uzanın kamp sandalyesi felan misss
Cafede oturulmaz bu zamlarda para Mara birakmazlar insanda 🤣
aşkım torm 60 kola 30 kahve 40 çay (3x) 16 tl toplamda 170 küsür tl ödüyorum ben bence sus ve tadını çıkar :)
Çok fazla tabi. Dışarıdan bir şey yememeye çalış.. Bir de sadece mevzu para değil. Kullandıkları malzemenin de kalitesi tartışılır.
Kola 15 tl dir ice latte 30-35 tl tost da hemen hemen 35 tl dir 3 çay da 30 tl desen hesap tamam zaten
Eskiler gibi evde puaça yapıp termosa çay demleyip parkta arkadaşlarla buluşup oturmak en güzeli bu zamanda
Yakında evden çıkarken çayı yapıp çantama koyacağım ve öyle çıkacağım evden.
Yani anlamadığım Menüye baktığınızda bu fiyatları görmediniz mi birleştirmediniz mi
Artık normal tost 35-40 kolay 15 latte 30 cay adet 7 lira falan
Kazık resmen onunla şoka gider bir sürü şey alırdım
Şuna alışın artık, 100 TL üç sene öncesinin 10 TL'si kadar değerli. Normal yani..
Gözünü seveyim hükümetin, yeter artık nereye gitsem karşıma çıkıyor, gençliğimizi çaldılar resmen
Biz o kafeye gidelim o zaman içtiğim kahve 75 ₺ sadece sütlü beyaz çikolatalı.
75 lira yazık valla bir kahveye ..
iyi tutmuş gayet ucuz, bu hayat pahaliligina göre yaparsa reis yapar 😊
Arkadaş daha ne yiyip içecektin. Bide şikayet ediyorsun. Bence gayet normal
Dünyayı yemıs içmişsin ne kadar gelecekti?
Aynen kanka 1 bazlamayı 4e bölüyorlar yanında latte içtim 2 çay içtim annem de kola içti HİÇ NORMAL DEĞİL ALIŞMAYIN
Su an normal eyvallah ama uygun bir şey yok artık. En basıt örnek hamburger bile 75 liradan başlıyor. Yapacak bir şey yok maalesef 🥺
Yo normal baya fazla bisiler istemissin
Bi oturuşta dünyayı yemişsin kız 🤭
Normal ya dünyayı yemişsin 😂😂
110 tl 20-30 tl gibi düşün o kadar kıymetsiz yani
Oha ohaaaa. Ben onu burada yesem 15 dolar anca
Bana artik bunlar normal geliyor.
Kanka benide yeseydin
İlticalar başlasın hurraaa
Bence de çok fazla o ne öyle ya
Her gün akşam yemeğine veriyorum onu
normal daha bu baslangic turkiye batiyr
Artık hesaplar böyle maalesef
110 lira para mı artık 😅😅
cafe işletiyorum..
gayet normal..
kola 20
ice latte 20
çay 10
tost 40
?
Gitmeyin... Kapatıp gitsinler...
Öyle artık heryer
Maşallah
Çok tabi
Normal knk
çok kk
gitmeyin kafeye
Çok ucuz tutmuş bence
Artık şaşırmıyorum bile
Hayır
Hangi ildesin o önemli Trakyadaysan geçirirler
110tl ne ki şu an
Normal
Az bile
şu an değil
Az bile gelmiş :D
Degil
Çok tabiki
baya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?