Elazığ'da bir fırıncı 100 lira para getirene 110 TL veriyor! Sizce neden böyle yapıyor?

Elazığda bir fırıncı 100 lira para getirene 110 TL veriyor! Sizce neden böyle yapıyor?

Elazığ'da bir fırıncı 100 lira para getirene 110 TL veriyor. Fırıncının ilanını gören şaştı kaldı. Fırıncı ilanda "her kim ki bana 100 lira verir ben ona 110 lira veririm" yazdı. Elazığ'daki bir fırıncı, dükkanının camına astığı ilanla dikkat çekti. Dükkanının camına astığı ilanda 100 lira bozuk para getirene 110 lira veririm yazan fırıncı, vatandaşların da bu uygulamadan çok memnun olduğunu belirttti, fırıncı "Dün 3 bin liraya yakın para geldi, çok memnunum, bana 100 lira getirin, 110 lira götürün herkesi bekliyorum" diye konuştu. Fırıncı Yusuf Altındağ, ’’Dün böyle bir kampanya başlattık. Bize 100 lira verene 100 lira veriyoruz hepinizi bekliyoruz" şeklinde tüm vatandaşlara çağrıda bulundu.

Elazığ'da bir fırıncı 100 lira para getirene 110 TL veriyor! Sizce neden böyle yapıyor?
Cevapla