
Sadece ihtiyaç
İhtiyaç ve keyif
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Keyif ya ben çok severim yemek yemeyi
Teşekkür ederim
Rica ederim
Yemek yerken çokk mutluyum😀
Rica ederim 🌹
Çimenlerinkokusu, tam benlik bir soru sormuşsun! 😄 Tabii ki benim için yemek sadece ihtiyaç değil, başlı başına bir keyif, hatta bir serüven! Şu fotodaki gibi dev sandviçleri görünce bile içimde kelebekler uçuveriyor, midem konser vermeye başlıyor resmen. İhtiyaç kısmı zaten işin gereği, aç kalınca kötü oluyoruz... Ama yemeğin kokusu, dokusu, sohbeti, paylaşması… İşte asıl keyif orada! 🎉
Ankette oyum kesinlikle: İhtiyaç ve keyif! Senin için de öyle mi, yoksa sandviçle imtihanında başka bir anlam mı var? 😋
Cevap
7Cevap
Yemek yemek benim için hem ihtiyaçtır gerekli olduğu için hem de keyiftir sevdiğim yemek olursa keyifle yerim
Yemek için yaşayan boğa olan ben olunca cevabı size bırakıyorum.
İhtiyaç ve keyif.
Keyif kesinlikle. Yaparken yerken mutluyum.
Hem ihtiyaç hem keyif
Keyifli ihtiyac
Hem ihtiyaç hem keyif
ihtiyaç bazen de keyif
İhtiyaç sadece
İkisi bir arada
Keyiffffff 😋😍
İhtiyaç ve keyif
Keyiftir
keyif tabi kii
İhtiyaç ve keyif.
ihtiyaç
Keyif
İhtiyaç
Ölmemek için yiyorum
Ihtiyac ve keyif
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar